صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :))))

سلام عزیزم

من دختر عجیبی ام ایا به نظرت ?

دختر خاله ای دارم که هر جا بره واقعا یکنفر ازش خواستگاری می کنه. یعنی به اندازه موهای سر خودش و کل فامیل خواستکار داشته.

عمه ام رفته بود دکتر دندونش رو بکشه . دکتره ازش خواستگاری کرد. برای قلبش رفت دکتر. بازم ازش خواستگاری کردن :)))

دوستام از یه خیابون دو بار رد می شدن . یه نفر پیدا می شد که ببینتشون ازشون خواستگاری کنه :))))


اونوقت من اگر تمام دندونهام رو بکشم . یه دست مصنوعی بزارم هیچ دکتری ازم خواستگاری نمی کنه:))))

یا اگر تمام مهمونی و جلساتم برم هیچکس پا پیش نمی ذاره. :)))

:))) بدتر از اون چندین ساله دارم خرید می کنم. هر روز هر روز میرم خرید های خونه انجام میدم. 

اما یکنفرم نیومد خواستگاریم :)))


همه اینا به اندازه اون پسر زبون نفهمی اذیتم نکرد که تا دیروز فکر می کردم از من خوشش میاد.

اما امروز تا می خواستم باهاش خداحافظی کنم پشتش رو کرد سمتم.

جوری که حس کردم تمام مردای دنیا از من متنفرن :/

این حس خیلی بدی بود. خیلی زیاد

خیلی اه کشیدم

حس کردم زنی هستی که هیچکس نمی خوادتم. 

مامانم می گه بلاخره یکی پیدا میشه تو رو بخواد و دوستت داشته باشه. :)))

 :)))) رفتم سر یخچال دیدم هیچی برای خوردن نیست. 

یه اه عمیقم سر این موضوع کشیدیم. 

:)))) بعد نگاهم افتاد به تصویر خودم که روی شیشه پنجره اشپزخونه افتاده بود.

یه دختر با موهای شلخته که به نظر نمی رسید بیچاره باشه.

رفتم یه کیک از کمد برداشتم و به این فکر کردم ممکنه دچار اضافه وزن شم.

:))))))) کیک رو سه قسمت کردم دو قسمتش رو دادم به مادر و خواهرم. یک قسمتشم خودم نوش جان کردم.


می دونی همسر موفرفری من. 

:)بعضی اوقات . خیلی فکرهای نامربوط می کنم.

:)))) 

ده دقیقه بیشتره که دارم سعی می کنم جمله ای برات بنویسم .

اما :))))

میای بریم بام تهران?

من و تو

با هم :)))

قول نمی دم حواسم بهت باشه.

چون من ادم حواس پرتی ام :)))

اما مطمنم از بودن با من لذت می بری. :))

دوستت دارم عزیزم

شبت بخیر :****


نظرات 5 + ارسال نظر
BoBo سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 12:49

نه مثلا خواسته بودم خوشمزه بازی دربیارم! آخه از پسرا که خواستگاری نمی‌کنن!
اما کلا زیاد با دخترای غریبه صمیمی نمی‌شم.

:))) گرفتم چی شد.

من دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 21:30 http://meslehichkass.blogsky.com

ای جانم :***

امین دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 19:01

خدا به زمین گرم بزنتش که موقع خدافظی پشت می‌کنه :|

:)) شاید من خیال پردازی کردم و اون از من خوشش نمی اومد.

BoBo دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 14:16

اتفاقا منم همین مشکلو دارم! کسی از منم خواستگاری نمی‌کنه! نمی‌دونم چون پسرم ازم خواستگاری نمی‌شه یا مسئله دیگه‌ای در میونه! نمی‌دونم والله!
باز خوبه تو موفرفری خودتو داری

منظورت این هست که دختری بهت توجه نمی کنه?
در رفتارهات دقیق شو.
شایدم توجه می کنه اما متوجه نشدی.


وجود موفرفری نعمته. :)))) بهم ارامش و امیده میده

من دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 11:29 http://meslehichkass.blogsky.com/

تبسم جان
اغراق کردیا
هر دختری اندازه خودش خواستگار داره
نگرانیت بی مورده
بعضیا خوب طنازی بلدن
بعضیا هم دلبری
در ضمن اینقدرا نگران اضافه وزن نباش
زندگی را سخت نگیر
بیشتر برو پیاده روی
خیلی پیاده روی حال منو که خوب میکنه

:)))
:****
ادما سرنوشتشون رو خودشوندمی سازند.
این سرنوشتم من برای خودم ساختم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد