صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام اقای عزیز :**

سلام اقای همسر عزیز :***

عزیزم خوبی و خوشی?

امروز یه روز خوب بود. بعد یه سال وقت کردم برم ارایشگاه.

موهام رو مدل کلوپاترا زدم. :))))

قبلا توی خونه به سر و وضعم می رسیدم.

اصلا وقت رسیدن به خودم رو نداشتم. :/

تازه یه شلوار لی هم خریدم :)))

کلی خوش گذشت ها :)

همین دیگه عزیزم

امروز روز من بود.

یه روز خوب و عالی برای تبسم خانم :)))


دوستت دارم عزیزم

بوس بوس

:****


نظرات 5 + ارسال نظر
من چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 10:17 http://meslehichkass.blogsky.com/

من دیشب تا پاسی از شب در حال خوندن شما بودم
البته بی اجازه
ببخشید

پس منم بی اجازه میرم و وبلاگتون رو می خونم. :)))
ممنون که وبلاگم رو خوندی و وقت گذاشتی
:)

BoBo چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 00:15

پس کو نظر من؟!!

:)) شرمنده
پاسخ نظرتون رو نوشته بودم اما دکمه تایید رو یادم رفته بود.
الان دکمه تایید رو زدم.

من سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 23:40 http://meslehichkass.blogsky.com

سلام خیلی اتفاقی به اینجا رسیدم
چه خوبه که با این همه انرزی برای کسی در آینده مینویسی انشاله هرروز روز تو باشه
روز خوب برای تو

:))) اعتراف می کنم بعضی اوقات. دلم می خواد تک تک موهای موفرفری رو بگیرم .گره ملوانی بزنم
اخه مرد هم اینقدر بی مسولیت
نمی گه خانمش د لتنگشه :)

fati سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 22:50 http://dobarebito.blogsky.com

چه خوب...مدل کلوپاترا
ایشالا همیه خوش باشی وهرروز روز خودت باشه

ممنون
واقعا احتیاج دارم زندگی ام سر و سامان بگیره و یه نظمی به خودش بگیره.
:)))) دلم یه زندگی ساده می خواد.
به به کیف کردم چه تعریف ایده الی کردم.

BoBo سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 22:47

:))
دفعه اولی که اومدم وبلاگت به‌صورت اتفاقی داشتم رد می‌شدم دیدمش! ینی توی تاز‌های بلاگ اسکای دیدم! و جالبه الان هم دوباره همین‌جوری دیدم :)) البته قبلش اومدم سر زدم دیدم چیزی ننوشته بودی.
خوبه که روزت بوده امروز، تا باشه از این روزا باشه ؛)
رفتم سرچ زدم ببینم مدل موی کلئوپاترا چجوریه

شانسی بعضی از پست های وبلاگت رو خوندم. کلی پست گذاشته بودی.
جالبه چند ساله بلاگ اسکای می نویسی.
:) فکر کنم تازگیا بلاگ اسکا افتاده روی بورس.
بد اون گند بلاگفا :)))
اما جالبه پست ها توی سایتای دیگه پخش و پلا و بازنشر می شه. :)))
خوشحالم مطالبم رو خوندی.
:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد