صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام همسر عزیزم

سلام عزیزم 

خوبی?

خوشی? :)))

تبسمم خوبه و خوشه :))

صبح که از خواب بلند شدی چشمات رو شستی?

جور دیگه به دنیا نگاه کردی?

لجباز و یکدنده من, فقط با شستن چشم ها با اشک هست که دنیا به نظرت فرق می کنه.

یادمه چند سال بود که گریه نمی کردم تا یکروز فهمیدم که من خیلی وقته اشکی نریختم. 

ترسیدم که روحم مرده باشه و دیگه دلی نداشته باشم.

اما یک روز گریه کردم و بعد از اون به دلایل مختلف هی گریه کردم و گریه کردم :)))

هی سبکتر و سبکتر شدم.

الان که دارم این مطالب رو برات می نویسم نم اشک داره چشمام رو نوازش می کنه.

عزیزم هرزگاهی چشمات رو با نم اشک بشور بزار اینقدر سبک شی تا دنیای که تا دیروز باعث خفگی ات بود امروز بهت هوای تازه برای تنفس بده.

دیروز ادم بدی شده بودم. دلم می خواست چشمام رو بشورم. اما نَشُستَم و تا الان دلم سنگینه.

مگر ادما از زندگی چی می خواند?

جز شاد بودن :)))

برای شاد بودن باید هرزگاهی نبینی.

کافیه کافیه یک مشت اب از درونت بجوشه و به سمت چشمات هجوم بیاره تا دید ات کدر بشه و از پس اب توی چشمات دنیا. و ادم هاش رو اینقدر محو ببینی که هیچ چیز و هیچ کسی ناراحتت نکنه.


می بینی دنیا از دریچه چشم تو شروع به تغییر می کنه و گرنه قرن هاست که خورشید خورشید بوده و درخت درخت.


دلم برات تنگ برفته عزیزم.

خیلی وقته حرفی باهات نزده بودم.

دوستت دارم و شبت بخیر عزیز دل تبسم

نظرات 2 + ارسال نظر
نازی یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 20:44

بعدم ایکه خدا نکنهههه چشمات اشکولی باشهههه گریه نکنی هاااا غمات برن سره هفت کوه سیاه و اینااا

چقدر حس قشنگی این نوشتت داره انگار مامان نازی درونت اینو نوشته.
یه مامان نازی مهربون و خوب :***

نازی یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 20:41

تبسم جونم تو اخبار گفت همه سایتای همسریابی نا معتبرن به جز سایت همسر گزینی همسان یابی تبیان :-********

عزیزم این موفرفری کارش از این حرفا گذشته.
باید یه مراسم افریقایی گوش پیچان بگیرم.
گوشش رو بگیرم و بیارمش خواستگاری :))


ممنون که به فکرمی عزیزم :***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد