صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام اقای همسر :)))

به به سلام همسر جان :)))

صحبتام رو با یه نموره غر زدن شروع می کنم.


این زنای متاهل چقدر از ازدواجشون شکایت می کنند و راضی نیستند?

بعد همش می گند مجرد بمون. مجردی خوبه :///

دیگه چقدر مجرد بمونم. تا 80 سالگی خوبه :))))

همشونم ماشالله یه عالمه خواستگار داشتند و این نصیبشون شد :)

اقای همسر توی دنیای مردا هم وضع به همین منواله?

مردها هم می نالند از ازدواج?


وقتی کم سن بودم و می گفتم نمی خوام ازدواج کنم همه تشویقم می کردن ازدواج کن.

الان که پا به سن گذاشتم و می گم می خوام ازدواج کنم. 

همه از مزایای مجردی می گند. :)


:)))) همسری جان

دلم برای حرف زدن باهات یک زره شده. 

دلم خانواده خودم رو می خواد.

خونه خودم. اشپزخونه خودم. پذیرایی که با سلیقه من چیده شده باشه.

دلم تو رو می خواد که شعور و فهم زندگی کنار یه ادم دیگه رو داشته باشی. 

اقای همسر گرامی. :))

امروزم از اون روزهاست. پر از تکرار و بی بازگشت

تو الان کجایی?

داری چیکار می کنی?

حتما الان روی بام تهرونی و کنار ماشینت وایسادی و داری به تهرون چراغونی شده در شب نگاه می کنی.

تنهایی و به سکوت شهر چشم دوختی

دوست دارم یه روز کنارت بایستم و با هم و دست در دست هم به شب های تهرون چشم بدوزیم.


نظرات 2 + ارسال نظر
دیوآنهه جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 01:23 http://www.alzaymer27.blogsky.com

وبت چقدر غم داره

شاید :)

الهام پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 20:20

تو دانشکده ما خانوم سن بالای مجرد زیاد هست
یعنی مثلا ٥٠ و خورده ای ساله
همه به ما می گن حتما ازدواج کنین
من دعا می کنم خوشبخت باشی همیشه

حق دارند. اما خوب سخته با کی?
بعضی اوقات از معیارهای می گذری که خیلی برات مهمند :)))
ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد