صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام اقای کچل موفرفری اخمالوی خابالوی دوست داشتنی من :)))

سلام کچل من :)))

خوبی? خوش? سلامتی?

حال منم توپ توپه. همچنان داره غل می خوره غل می خوره :)))

فکر کنم همسری, من بی محتوا ترین نامه های دنیا رو برای تو می نویسم. ;)

عین بچه های دو ساله می مونم نه?????


امروز رفتم برای اقای داداش فلافل بخرم

شال قرمزم رو سرم کردم و یه کرم زدم به صورتم گفتم بی خیال رژ لب بزار همینجوری برم از در خونه بیرون.

حسابی هم حس خوشگلی می کردم :)))

بعد برای هیجان بیشترش به خودم گفتم به ایینه نگاه نکنم.گفتم برسم فست فودی توی ایینه مغازه نگاه می کنم ببینم چقدر ناز شدم :)))

داداش رو توی حیاط دیدم

می پرسه کجا میری?

می گم دارم میرم فلفل بخرم :)))

با تعجب می گه فقط برای یه فلفل داری میری بیرون???

دلم نمیاد سر کارش بزارم می گم دارم میرم برات فلافل بخرم. 

از در خونه زدم بیرون یکی از بندای کفشم باز بود. گفتم برای هیجانش بزار همینجور باز بمونه :///

یعنی هر قدمی ور می داشتم این بند کفشه توی هوا شلنگ تخته می نداخت :/

یه دختری از روبروم می اومد نگاهش یه جوری بود. 

منم گفتم شاید خیلی ناز شدم. برای همین داره اینجوری نگام می کنه :))))

رفتم رفتم رفتم. رسیدم فلافلی :)

سفارش فلافل دادم و برگشتم توی ایینه مغازه به خودم نگاه می کنم. :))))))))

دیدم شالم کج و کوله روی سرمه.

صورتم پف داشت :))

یعنی افتضاح بودا :)

هیچی دیگه حس زیبا پنداری ایم پنچر شد اساسی.

:(

:)



بله اقای همسر ما این مدلی هستیم. خودمون رو حسابی غافلگیر کردیم و بسی لذت بردیم. :)))

گرچه اخرش دچار  یه پنچری اساسی شدم :)


می بوسمت جانم عزیزم :****

شبت بخیر

دوستت دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 00:55

وای خیلی باحال بود.
میدونی این خوش بودن توی زندگی توش کاملا واضح بود.
خوش به حالت که اینقدر با روحیه ای.

شما هم می تونید با روحیه باشید.
زمانبر هست اما فقط باید بخوای
:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد