صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

شبت خوش همسری :)))

امشب یه شب عالی با دوستام داشتم.

حسابی چت کردیم.و من از افلاطون براشون گفتم. بعد فهمیدم همه نقل قول ها مال سقراط بوده نه افلاطون

الانم قاطی کردم شایدم مال افلاطون بوده نه سقراط :)))

خلاصه معجون سقراط افلاطونی به خوردشان دادیم. بیا و نپرس :)))

الان رفتم چک کردم. سقراط بود :)))

سقراط می گه عشق یعنی میل به جاودانگی انسان ها


می دونی همسری الان که دارم اینا رو می نویسم چراغ اتاق خاموشه و.من توی تاریکی تکیه دادم به دیوار و دل و روده ام داره بالا میاد. حالم خوب نیست سرم گیج میره و حالت تهوع دارم ;)))

فلسفه رو دوست دارم.عاشق شدن رو هم دوست دارم. دغدغه های سطحی ا م رو هم دوست دارم.

پنجره اتاق بسته است. سرم سنگین شده

موهام شلخته ریخته دور برم و به سایه پنکه که روی دیوار هال هست نگاه می کنم

شبت خوش همسرم

می بوسمت :***

کاش واقعا بودی

کنارم اینجا

نظرات 2 + ارسال نظر
آنا جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 12:26 http://aamiin.blogsky.com/

چرا حالت خوب نیست دخترم؟ بهتری الان؟

ممنون انا جان, تازگیا. فشار کار زیاده.
کسی هم نیست باهاش حرف بزنم.
تفریحم که نداشتم. مقاومتم کم شده.
یه کوه برم درست میشه :)))

مَن‌ها جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 01:47 http://manha.blogsky.com/

حالت تهوعت بهتره؟ برات شادی آرزو می‌کنم...

+ ممنون که وبلاگمو درست مطابق میلم لینک کردی: مَن‌ها؛ پسر تنها

من ها یه دنیا سپاس
هومممممک. بزار ببینم حالم خوبه یا نه?
حالم خوبی?
;))) حالم میگه خیلی امروز حالش خوبه.
اصلا محشره :)))
ممنون من ها, ممنون :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد