صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام موفرفری جان :****

سلام اقای همسری :)))

دلم یه زندگی عالی می خواد 

یه زندگی محشر 

فقط با تو :)))

اخ دلم غنج میره برای داشتن یه دختر کوچولوی مو بلند با موهای مشکی پر کلاغی با یه جفت چشم مشکی درشت درشت با ابروهای کمونی و بلند :)))

یه پسر کوچولو هم دلم می خواد وقتیکه بزرگ شه  قد بلند و هیکلی بشه. یعنی پسرا به نظرم وقتی بزرگ می شند تو دل برو تر می شند تا وقتی بچه اند. :)))

 می دونی هر کاری می کنم.چهره پسرمون رو تصور کنم نمی تونم. 

شاید شبیه تو باشه. شایدم شبیه من :)))

حالا زیادم فرقی نداره. موهاش فر باشه کافیه.

پسر فقط موفرفری , درست عین شازده کوچولو :))


می دونی همسری از اول نقشه داشتن دو تا بچه رو نداشتم.

راستیتش 4 تا بچه می خواستم با یه خونه دو طبقه که یه زیر شیرونی داشته باشه.

من دلم یه خانواده با بچه زیاد می خواست. یه خانواده شلوغ :)))))))

اما تو نیومدی و خوب, سن من بالا رفتش و 4 تا بچه شد 2 تا :)))

همیشه دلم می خواست ازاین ماشین ساشی بلندا داشتم . پشتش کلی بچه ریزه میزه بشینند و با اون کله های کوچولوشون و چشمای کنجکاو و شیطونشون زل بزنند به من و باباشون که داره از تعداد مو های فرش کاسته میشه :)))))

وای کلی اسمای قشنگ قشنگ می شد روی بچه هامون بزارم. 

شادی, تبسم, سهراب, فردین,, ساحل, .......

:))))

دست من باشه یه دوجین بچه کوچول موچل دلم می خواد. 

همین الانش از فکر کردن به بچه هامون و کله کچل تو.کلی کیف کردم. جووووون تو راه نداره. من حتما باید دو تا رو داشته باشم :)))



شبت بخیر بابای بچه ها :****

بوس بوس


نظرات 2 + ارسال نظر
آنا جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 20:49

از اون آقاهای کچل و مهربون؟

کچل و مهربون و باهوش و جذاب....
از اونا که بلدن از پس مشکلات بر بیاند و حلش کنند.
از اونا که پیششون دلت گرمه و می دونی کنار هم ارامش دارید

آنا چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 23:26

چه مامان مهربونی هم میشی تبسم. فقط دلنپت میاد کچل بشه؟!

یه کوچولو دلم میاد. :))
اخه خیلی با نمک میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد