صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام کچل مو فرفری من :***........فکر کردن الکی ممنوع :)

سلام فرفری جان :))

باور می کنی اینقدر نشستم فکر کردم تا حالا چرا نیومدی?

حالم بد شده. یه جورایی افسردگی گرفتم.عین خورشیدی شدم که پشت یه ابر بزرگ پنهان شده :))

تصمیم گرفتم دیگه فکر نکنم چرا نمیای.

همین که مطمنم یه روزی میای برام کافیه.

:))

تازگیا اینقدر خودم رو انالیز کردم و نکات منفی کشیدم بیرون که حالم بد شده. :/

حالا هر چی فکر می کنم زندگی به این قشنگی, من چرا دارم بد می گذرونم به خودم. موندم والا 

:)امروز خودم و تو رو تصور کردم کنار هم. من موهام بلند بلند بود و داشتم دور کاغذها و دفتر یادداشتم که کف زمین بود می رقصیدم.

بعد تو داشتی با تعجب نگام می کردی :)))

یعنی تو فقط نگام می کردی اما من به خودم گیر داده بودم باز. به خودم می گفتم یه سنی ازت گذشته عاقل باش, تبسمی :)))

فکر کنم باید دست از اندرز دادن به تبسم رویاهام بر دارم. :))

بزارم شاد باشه و برقصه و بلند بلند بخونه.

:)))

مناسفانه تبسم رویاهام عین خودم رقص بلد نیست.

جلوی موفرفری ابروم رفت :/


موفرفری جانم دوستت دارم.

می بوسمت فر جان من :***


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد