صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام همسری جان...... از ترس ها یم برایت می گویم

سلام همسری

این چند وقته ذهنم رو بیخود درگیر نکات منفی زیادی کردم در ارتباط با ادما :))

از رفتارهاشون برداشت های مختلفی کردم و گاها برداشت های منفی :)

خوب امروز به این نتیجه رسیدم اگر صرفا قضاوت کرده باشم و بدون اینکه اون ادم رو بشناسم.

نوع قضاوتم و اینکه فکر می کنم ادمی که نمی شناسم به این دلایل , فلان رفتار رو در مورد من ازش سر زده.

دقیقا نشون دهنده این هست که خودمم همچین ادمی هستم :/

یعنی وحشتناک بودا :////

.....

بگذار از ترس هام بگم. می ترسم نوشته هام این برداشت رو به دیگران منتقل کنه من ادم ساده و .... هستم. 

..............

:))) درسته که می خندم همسری جان.

اما سبک مغز نیستم 

می دونم مشکلات چی هست

بی مسولیت نیستم.

تمام سعی ام رو می کنم عزیزهای زندگیم رو امیدوار و شاد کنم.

منفی نباشم 

غر نزنم

و هر چه فکر می کنم می بینم مشکلی که با فکر و صبر حل میشه احتیاج به غصه خوردن نداره. :))

از این بابت خیلی خوشحالم :)))))

بعضی مشکلات هم هست که برای من خیلی مسخره است بیام بیانش کنم چون واقعا مشکل نیست.

خوب چیزی نبود که درست نشه.

غصه خوردن نداشت.

:)))))


.......

فکر کنم باز دچار این ترس شدم که نتوانم بخندم .

هزار دلیل و فکر عجیب که می اید پس ذهنم

که نباید حتی به صورت مجازی بخندم.

من به همین خنده ها خوشم

پس بی خیال کاری که دوست دارم انجام می دهم و می خندم.

من خوشبختم.

چون قدر داشته هام رو می دونم.

قرار بر خنده بود

پس اینم هم خندهای متبسم تبسم خانم

بله

:))))))))))))))))))))))))))))))))


این چند وقته فکر. می کردم فشار زندگی روم زیاد بوده. 

اما واقعا چیز مهمی نبود. من کم تحمل سده ام. حتما

همش میام پرت و پلا می گم و میرم :))))

مشکلات ادم رو قوی تر میکنه

مگر نه همسری?

:))

خوشحالم کلمات هست اقای همسر.

می ام و می نویسم

بی خیال بی خیال تمام چیزای مزخرفی که بهش می گند مشکل.

:***** می بوسمت همسری

دوستت دارم

 از ته دل دوستتت دارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدیس یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 08:20 http://havaspart.blogsky.com/

همه مشکل دارن تبسم جان
مهم عبور کردن ازشونه
نه موندنو در جا زدن
من تازگیا شروع کردم به طراحی با مداد خیلی تجربه عالیه تبسم جان
در طول مدت طراحی ادم از خودش زندگیش و دنیا دور میشه
به نظرم تو هم یه هنری رو شروع کن و یاد بگیر
توبالا بردن اعتماد به نفس و هدفمند شدن زندگی خیلی تاثیر داره

من با خودکار می کشیم. یه سری تصاویر مبهم که هیچ اسمی ندارند.نقاشی بلد نیستم به سبک خودم. خط خطی می کنم. :))))

مَن‌ها یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 00:26 http://manha.blogsky.com/

مشکلات آدم رو قوی نمی‌کنه.... آدم رو سرویس می‌کنه.

بیشتر سالهای عمرم رفت به خاطر همین مشکلاتی که حتی نمی تونم به کسی بگمش.
زندگیه دیگه :)
مشکلاتت رو نگه داری برای خودت و به شخص خاصی نگی بهتره.
تا با شنیدن مشکلاتت تصور خدا بودن بهش دست بده و قضاوتت کنه.
بزار دیگران فکر کنند من زیادی خوشم :)
کی هست که مشکلی نداشته باشه?
منم.مثل بقیه :)

:) شنبه 27 تیر 1394 ساعت 22:56 http://lopoo.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد