صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام همسری من :))).......... پنجره

پا هام رو جمع کردم توی شکمم و در حالیکه زل زدم به پنجره با خودم می گم امروز از چی برات بنویسم?

شروع می کنم به حرف زدن با خودم انگاری تو اینجایی و می شنوی

می گم پنجره باز هست و هوا اون بیرون تاریکه.


چند شب هست که هر وقت میام اتاق تا بخوابم این جمله رو با خودم تکرار می کنم. :)))

می بینی همسری

دلم می خواد برم بیرون از خونه.

برم  سر کار

بین ادمیزاد ها زندگی کنم.


اما فعلا برنامه زندگیم دست خودم نیست و مشغولم :))

نپرس به چکار مشغولی, که اینقدر خسته ام که حتی حوصله توضیح دادنم ندارم :))))


میدونی همسری

دلم زندگی می خواد. 

بدون دغدغه های فکری بیخود و الکی :)))


زندگی چه رنگ و طعم و بویی داره به نظرت?


در مورد بوی زندگی,  به نظرم زندگی بوی یه نوزاد رو میده. 

خواستنی , پر از زیبایی معصومانه و پر از عشق


در مورد رنگ و طعم زندگی هم نظری ندارم. :)))

خودت اگر حوصله داری بیا از طعم و رنگش برام بگو

:)))

کاش موفرفری کنارم بودی به تمام معنا

دلم نمی خواد از این همسر بیخودیا باشی.

از این مدلا که اصلا به ادم توجه نمی کنند خوشم نمیاد.

تو پسر خوبی باش و بهم توجه کن.

:***

دلم فقط می خواد امشب غر بزنم.

هی غر بزنم

اونقدر غر بزنم که حد نداشته باشه. :)


پنجره باز هست و هوا تاریکه و من دارم برات می نویسم.

اخ اگر نیای?

اونوقت من میرم به اون دور دور ها

شاید برم اسکله و توی بندر کار کنم و هی خیس عرق بشم

اگر نیای, برنامه من سخت کار کردن و یه زندگی ساده است که پر از تماشا و پر از لبخند و پر از نور و پر از فکر هست.

شاید اگر تو نیای من حتی هر روز هم پرواز کنم.

کافیه هر وقت باد میاد دستام رو از هم باز کنم و چشمام رو ببندم. و فکرم رو در اسمون ابی به پرواز در بیارم.

:))

اما اگر تو بیای می تونم دست کنم توی موهای فرفری ایت و هی بکشم و هی بکشم تا بلاخره مو ات کنده بشه و تو حرص بخوری که چرا دست از سر چند تار موی سرت بر نمی دارم و من چقدر اینکار رو حتی بیشتر از خندیدن زیر نور خورشید دوست دارم. :)))))))


می دونی چیه

دوستت دارم

بیا 

من منتظرتم عزیزم :*****

نظرات 2 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 14:36

ای وای چه تهدید خشنی:
شاید برم اسکله و توی بندر کار کنم و هی خیس عرق بشم
:))

:))) مگر اینکه با تهدید سر و کله اش پیدا شه.

مهندس جنین پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 05:13 http://jenin.blogsky.com

امیدوارم زندگی موافقت باشه تبسم.

ممنون ممنون, به همچنین :)
امیدوارم زندگی شما روز به روز قشنگ نر و پر از معانی زیبا باشه. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد