صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام همسری جان......توجه به خود

سلام همسری جان 


داشتم در سایت های مختلف چرخ میزدم. 

در سایتی نوشته بود که از نظر مردان, توجه کردن زنان به دستها و ناخوناشون خیلی مهمه. :)))

یادم اومد که من به دستام زیاد نمیرسم :)

بعد خیلی چیزای دیگه یادم اومد

یادم اومد من به موهام هم نرسیدم.

:)

بعد از اون یادم اومد زیاد به تمیزی لباسام اهمیت نمیدادم. یعنی خاک و خلی هم باشم برام مهم نبود. :)

بعد یادم اومد به صورت رنگ پریده و کک مکی ایم کرم نمیزنم. فقط ضد افتاب می زنم.

بعد یادم اومد که در صدر لیست تمام اینا,   به هیکل نازنینم نرسیدم. :)))


بعد علاوه بر جذابیت صورت و هیکل, حالتهای صورتم در جذابیت صورت تاثیر داره.

فکر کن همسری شادی, انرژی, حالت دوستانه داشتن صورت برجذابیتش اثر داره :////

واقعا ایا من شاد باشم بیرون خونه, صد تا ادم مزاحمت برام ایجاد نمی کنند?

:)) فکر کنم در جاهای که من رو می شناسند شاد و پر انرژی باشم کافیه اما یادم بره توی خیابون اخمو و جدی راه برم. یعنی امکان نداره یه مزاحم پیدا نکنم و خنده ام زهر مارم نشه. :))


یعنی سوژه ای هست این دقت در رفتار و اخلاق و ظاهر خودم. اینکه ببینم کجای رفتارم اشتباه است.

اخه هر چیزی دلیلی داره همسری, احتمالا من خیلی از کارها و رفتارهام اشتباه است که کسی ازم خواستگاری نمی کنه.



:))) اصلاح کردن خودم که اشتباه نیست.

اتفاقا هیچ اتفاقی توی این دنیا بی علت نیست و همه چیز تابع قانون علت و معلول هست. 


خاستگار نداشتن منم همینه تابع قانون علت و معلول هست. :)

باید به خودم برسم تا حدی که به دیگران این پیغام رو بده که من برای خودم ارزش قایلم و در نتیجه دیگران هم برام احترام قایل بشوند. :)))


بزار ببینم من حاظر نیستم جذب مردی بشم که موهاش رو شونه نکرده و صورتش اصلاح نکرده و دکمه های لباسش رو بالا و پایین بسته. یه شلوار گشادم زده تنگ تیپ اش :)))


خوب بی انصافیه خودم رو نبینم و به خودم نرسم. :/

 دلم یه لاک یاسی رنگ ناز می خواد یا یه لاک قرمز البالویی جیغ :))))

چقدر به دستام هم میاد به به 


شبت خوش همسری 

در ضمن حسابی به خودت برس تا حسابی توی دلم جا باز کنی :***


نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 11:00 http://nargesebaran.blogsky.com/

چقدر قشنگ نوشتی! خواهش میکنم همیشه رو حرفت باش و الکی یه وقت از زور مجردی و حرف مردم ازدواج نکن. مطمئن باش میتونی یه ازدواج عاشقانه داشته باشی
راستی به قول آنا سعی کن خودت باشی. اینکه آدم اشتباهات رفتاریش رو اصلاح کنه خوبه، اما اینکه بخوای یکی دیگه بشی نه! فقط باید اعتماد به نفست رو هم بالا ببری.
موفق باشی گلم

همه می گند من اعتماد به نفسم صفره. :///
اره باید درستش کنم چندمین باره دارم می شنوم :)))))))
ممنون بابت نظر.

آنا شنبه 20 تیر 1394 ساعت 12:04 http://aamiin.blogsky.com

اصلاح رفتار را در جهتی که خودت بیشتر بپسندی قبول دارم. اما این که دنبال دلیل باشی برای این که چرا کسی نبوده ... می ترسم این بیشتر اذیتت بکنه. چرا به گذشته فکر می کنی تبسم؟ هرچی بوده و نبوده تمام شده. از الان به اندازه یک عمر فرصت داری برای عاشقی.

:)) هر تغییری درد اوره.
مخصوصا اینکه بخوای به گذشته فکر کنی.
فکر کردن به گذشته توان زیادی از ادم می گیره.
سعی می کنم تغییر کردنم به خاطر خودم باشه نه کسی.
فقط می ترسم اشتباهات گذشته رو باز هم تکرار کنم.
برای بدست اوردن شادی باید بهای بیشتری پرداخت کرد.
ناراحت بودن و غم و غصه خوردن کاری نداره.اما برای شاد بودن و خوشبخت بودن باید کلی تلاش کرد.
این تغییرات تلاش من در جهت شاد بودنه.
بنابراین سختی زیادی پیش روم هست.
:)))
اینکه چرا کسی نبوده?
واقعا زجر اوره. من برای خوشبختی فقط توجه یه مرد خوب رو به خودم جلب کنم کافیه.دلم می خواد اینقدر درونم زیبا باشه. که جلب درونم بشن.روح زیبا و ذهن زیبا.......... اما بیشتر مردا جلب زیبای می شند. :))))
من به اون بیشتریا کاری ندارم. من موفرفری خودم رو می خوام :)))
تفکر غالب جامعه درد اوره. منکرش نمیشم.
بعضی اوقات خودم هم تحت تاثیر این تفکر غالب قرار می گیرم. اونوقته که ناراحت میشم. اما وقتی خودمم کمتر ناراحت میشم.

می خوام دلیل های که جامعه می گه بهش بی توجه باشم
مثلا یکی می گفت بالای بیست سالت بشه دیگه شوهر گیرت نمیاد? :////
به کجا چنین شتابان واقعا. جانعه داره عقب رفت میره.
یا می گفتن باید پولدار باشی
یا بی نهایت زیبا
:)))))
سعی می کنم به این موارد فکر نکنم
ممنون انا جان به فکرمی :*******

مهدیس شنبه 20 تیر 1394 ساعت 06:50 http://havaspart.blogsky.com/

سلام
تبسم جام منم یکی دو بار تو وبم برای همسر آینده ام نامه نوشتم
دیدم تو هم همچین چیزی نوشتی به نظرم جالب اومد
البته نوشته منطنز بود
من 28 سالمه

چه جالب مهدیس جان.
باید خوندنی باشه.
اونم قلم طنز :***

مهدیس شنبه 20 تیر 1394 ساعت 06:48

سلام
تبسم جام منم یکی دو بار تو وبم برای همسر آینده ام نامه نوشتم
دیدم تو هم همچین چیزی نوشتی به نظرم جالب اومد
البته نوشته منطنز بود
من 28 سالمه

آنا جمعه 19 تیر 1394 ساعت 23:03 http://aamiin.blogsky.com

الان داری دنبال دلیل می گردی که چرا ازدواج نکردی؟ چرا حتما باید دلیلی باشه؟

این همه دختر وجود داره که ازدواج کردن
چاق و لاغر, کوتاه و بلند, با چهر ها و اخلاق های گوناگون.
اما شریک زندگیشون رو پیدا کردن.
بحث اینکه چقدر از زندگیسون راضی هستند یا نه هم مطرحه.
من می خوام ببینم چه رفتارها و کارهام اشتباه است اونا رو اصلاح کنم به جز ازدواج در روابط اجتماعی ام تاثیر داره.
در ثانی اگر رفتاریم اشتباه باشه. مثلا خجالتی باشم و دلیل انتخاب مردی همین خجالتی بودنم باشه یعنی دلیل انتخابش یک نکته منفی در وجودم باشه این اصلا خوب نیست.
اینکه حتما لاید دلیلی داشته باشه یا نه?
می تونه هزار تا دلیل داشته باسه که اخر سرم نفهمم دلیلش چی هست اما می توثم روی رفتارهای منفی ایم تمرکز کنم و درستشون کنم.

1) خوب من در خانواده ای بزرگ شدم که رفتارهای زنونه در من شکل نگرفت. دختری با رفتار مردونه و عدم رفتار زنونه اصلا جذاب نیست.
من خودم دلم می خواد بخش زنونه وجودم رو بهبود بدم.
زن نبودن انتخابی نبود که من کرده باشم.
2)من در خانواده ای بزرگ شدم که از لحاظ اجتماعی در محدودیت بودیم و دنیای بسته ای داشتیم.
از کجا معلوم من جلب توجه کسی رو نکرده باشم اما چون روابط عمومی صعیفی دارم متوجه نشده باسم?
از کجا معلوم جلب توجه نکرده باشم اما با رفتارهای ضد اجتماعی ام, طرف منصرف نشده باشه.

نمی خوام توی این وضعیت بمونم. چه ازدواج بکنم و چه نکنم این رفتارها و اشتباهات رو نباید بزارم در من باقی بمونه.
باید اصلاحش کنم.
در روابط سالم اجتماعی داشتن با افراد هم لذتی هست که می خوام ازش بهرمند بشم.
:))) فکر می کنم دلیلی هست چون پی بردم نقاط ضعف زیادی دارم.
نقاط قوتم دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد