صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام همسری جان :)........ من و تغذیه و رژیم

تقصیر من چیست اقای همسر, هان

مگر من چه گناهی کرده ام که استخوانبندی بدنم ظریف است و با وجودی که کلی لاغر کرده ام. به خاطر این استخوانبندی ظریف باز هم باید کلی لاغر کنم. :)))


سر هر چیز گریه ام نگیرد سر این رژیم گرفتن گریه ام می گیرد.

:))

اگر این استخوانبندی را نداشتم .با این همه کاهش وزن, الان هیکل متناسبی داشتم.

اما :////

اوف بگذار از اول بگوییم اقای همسر.

وقتی از دکتران تغذیه نا امید شدم. 

خودم شروع کردم به مطالعه در مورد علم تغذیه و خوب نتیجه هم داد.

کلی کم کردم ان هم با شیوه درست و صحیح.

اما مشکل اینجاست من 6 ماه کاهش وزنم دچار استوپ می شود.

و 6 ماه بعد لاغر می شوم.

گریه کنم ایا سزاست? :)

دلم کاهش وزن می خواهد با خودم می گوییم اگر در این مدت که من در حال رژیمم , دوران اشنایی من و تو با هم باشد.

تو انوقت بخواهی مرا به خانواده ات اشنا کنی.

چه می گویی?

می گویی این خانم محترم که می بینید همسر اینده من است.

انوقت مادرت گوشی تلفن را بر می دارد و به همه می گویید 

عروس جان اینده تپلی تشریف دارند.

:///


یعنی باور می کنی هر وقت به این فکر می کنم وقتی همدیگر را برای اولین بار دیدیم. من در وضعیت مناسبی باشم از لحاظ ظاهر و تناسب اندام. دلم یک جورهایی می شود. :)

دلم می خواهد لباس های قشنگ قشنگ بپوشم. 

لباس های دخترانه.

چندین سال است فقط تی شرت پوشیده ام.

و در تمام طول عمرم یکبار هم دامن نپوشیده ام. :)

دلم دامن های خوشگل می خواهد از این دامن ها که کمر باریک دارند و تا سر زانو هستند.

 

دلم زنانگی و زیبای مخصوص زنان می خواهد.

چندین سال است از این زیبای های زنانه که سایر زنان از ان بهرمند هستند محروم ام.

لباس های کمر دار و نه تی شرت های گشاد

دامن خوشگل 

لاک و گیره سرهای خوشگل خوشگل 

:))

دلم می خواهد مثل سایر زنها لباس بپوشم و ارایش کنم و به خودم برسم.

دلم می خواهد غرق زیبای های زنانه باشم همسری جان.

من بروم به کارم برسم اقای همسر :))


دوستت دارم از طرف تبسم رژیمی ;)

نظرات 1 + ارسال نظر
امین دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 22:17

ای داد! ای فغان! :))

واقعا ای فغان ;)))
اگر چربی کمی بودی چه بودی. :///

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد