صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام همسری جان :***

یه دوست داشتم که می گفت متنی که نوشتی پاکش نکن .


و من هر بار متنی رو می نویسم و پاک می کنم.

می گم:

یک دوستی داشتم که می گفت متنی که نوشتی پاک نکن.


امروز روز پاک کردن بود. :)))


همسری چرا نباید متنی رو که نوشتم پاک نکنم? :)


هر وقت خودم رو تصور می کنم در کنار تو.

قبلش یک عملیات جستجوی وسیع به ذهنم خطور می کنه.

خودم رو می بینم که کوله پشتی ام رو انداختم پشتم و دنبال تو از دل کوه میرم بالا.


می بینی اقای همسر ;)

تبسم هیچ چیزی رو اسان به دست نیاورده. 

حتی تو رو ورای کوه های سر به فلک کشیده می بینه.

تبسم :))

کاشکی رو کاشتن در نیومد تبسم 

اینقدر کاشکی کاشکی نکن دختر جان 

ای بابا ;)))

اقای همسر واقعیتش این هست که من الان می خوام توی زندگی ام باشی. 

حتی اگر ورای کوه ها هم پیدات نکردم یا پیدام نکردی.می تونیم طی یه اتفاق ساده با هم اشنا بشیم . 

چه اتفاق ساده ای مثلا?

مثلا به سادگی تلاقی 

دو نگاه 

دو لبخند

دو روح

شاید برای اشنا شدن با تو هیچ اتفاق خاصی واقعا نیاز نباشه.

شاید نباید خیالات عجیب کنم. 


دستم رو بگیر

منتظرتم

بیا


می بوسمت :***

از طرف تبسم همیشه سبز به همسری موفرفری عزیز

نظرات 1 + ارسال نظر
mehrzad پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 21:50 http://acetaminophen500.blogsky.com

چه جالب که برای همسر آیندتون مینویسید:‏)ایشالا زودتر کسی که لیاقتتون رو داره پیدا کنید

ممنون
منم امیدوارم :***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد