صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام همسری :)))

سلام عزیزم

سرم داره می ترکه از درد :///

اخ اخ الانه که منفجر شه ;)

بزار ببینم الان دارم چیکار می کنم.

نخیر. داره با سرعت بیشتری به انفجار نزدیک می شم. 

:))

یعنی من فقط اومدم بگم 

سلام عزیزم 

بمببببب من منفجر شدم ;))


سرم می ترکه الان از درد 

اما کور خوندی منفجر بشو نیستم الان ها. 

تا نزنم تو رو منفجر کنم. خودم منفجر نمی شم :)))

اب هم زیاد خوردما. اما هنوز سرم درد می کنه. :/

اصلا چرا وقتی سرم درد می کنه اومدم برات می نویسم

هاننننن :)))

تنها چیزی که توی سرمه الان درده و فکر تو. :)))

خیلی عشقولانه بود نه عزیزم :)))

توی اینه الان نگاه کردم ببینم درد زشتم کرده یا نه?

دیدم لپام گل انداخته و چشام بی فروغ شده. :)))

اما بازم خوبه. از خودم راضی راضی ام. 

:)) سر دردم یکم بهتر شدش, نمی دونم شاید از حس دلتنگی هست که دارم. 

:)) مورد زیاده برای سردرد همسری ;)

هوا داره تاریک می شه.

یعنی سال بعد همین موقع من کجا هستم?

کاش سال دیگه ;))**

شبت خوش همسری من 

از طرف سردرد تبسم :) 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد