صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

مو فرفری جان سلام :**

امروز تبسم عزیزت در نقش یک دونده ظاهر شد.

هی می.گفتند تبسم اینو بخر, تبسم اونو بخر :))

یعنی هی فرستادنم بیرون.

شب خسته و کوفته افتادم گوشه هال و پذیرایی.

داداشم می گه. تو با دو بار بیرون رفتن خسته می شی?

:///

تصمیم گرفتم بیشتر خریدهای خونه رو بندازم گردن تو, مو فرفری جونم. ;)))

باور کن عزیزم دیگه رمقی برم نمونده. :)

یعنی الان له له ام. 

الان تلویزیون داره یه فیلم ترکیه ای نشون میده. قصه مرد میانسالی که کلی بچه داره.

باز دلم یه خانواده با چهار تا بچه کرد. 

من بچه می خوام قد و نیم قد. دختر و پسر

همش دارم اسم بچه انتخاب می کنم.

:))))

اینقدر اسم های قشنگ پیدا کردم.

نمی دونم کدومشو بزارم :))))))

فکر نکنم بتونم از یه اسمم بگذرم. :/

نظرت چیه موفرفری من به ازای هر اسم یه بچه داشته باشیم?

:)

دلم غنج رفت.

فکر کن نشستیم دور میز ناهارخوری, بچه هامونم دور برمون :)))

البته خانم قاصدک زیر میز میره و غذاش رو می خوره. :)))

خانم قاصدک دیگه. دنیای خودش رو داره.


نظرات 2 + ارسال نظر
مَن‌ها شنبه 6 تیر 1394 ساعت 23:09 http://manha.blogsky.com/

من موفرفری نیستم عزیز من. لطفن اصطلاحات مورد استفادت رو عوض کن.

همه دخترا یه بابا لنگ درازی دارند وقتی تنها هستند بهش فکر کنند . :))
بابا لنگ دراز منم از نوع موفرفری هست.
بهترین همبازی بچگی هام یه پسر بود موفر فری بینهایت باهام مهربون بود.
بهترین دوستی بود که تا حالا داشتم.
شخصیت فوق العاده ای داشت.
اون بهم دوچرخه سواری یاد داد.
تیرکمون بازی بهم یاد داد.
نمی دونم اونم تا به حال بهم فکر کرده یا نه?
:)))
من از مو فرفری خاطرهای قشنگ زیادی دارم.
در ضمن موفرفری رو به عنوان یه صفت استفاده می کنم.
الزما نباید طرف موهاش فر باشه :))
ممکنه کچل باشه. یا زلف داشته باشه از این دم اسبیا :///
یا سبیلو و نیمه طالس باشه. ://

امین شنبه 6 تیر 1394 ساعت 23:07 http://azinghabil.blogsky.com/

نوجوان سی‌واندی ساله
خدا پشت و پناهت.

ممنون :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد