صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام ..............فضایی مو فرفری من :***

فکر می کنم پر شده ام از یک سری تئوری.

در مورد رابطه با مردا و نحوه ارتباط برقرار کردن باهاشون.

در مورد زندگی زناشویی.

پر شدم از این طبقه بندی ها . 

اما در عمل هیچ نمی دونم.

اینکه واقعا چه رفتاری در زندگی زناشویی لازمه.

فکر کنم وقتی تو بیای باید چهار چشمی بهت توجه کنم  با توجه به خلقیاتت عمل کنم.

از هر طرف نگاه می کنم.

می بینم فکر کردن خیلی عالیه.

تصمیم گرفتم تو رو با توجه به اونچه هستی بشناسم. 

کتاب و مقاله خوندن خوبه.

اما نباید بهم این دید رو بده که تو از فضا اومدی.

فضایی مو فرفری من :)***

 همنجور که هستی دوستت دارم. 

دوستت دارم

دوستت دارم

دوستت دارم


تبسم تو :)))



نظرات 1 + ارسال نظر
آنا جمعه 5 تیر 1394 ساعت 11:26 http://aamiin.blogsky.com/

وقتی خودت باشی مطمئنم حتما عاشق تبسم مهربون و دوست داشتنی می شه.

:))) ذوق زده شدم. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد