صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام کچل مو فرفری من :**

خوابم میاد سخت :))

اینقدر خوابم میاد که گفتم برات ننویسم و بگیرم بخوابم.

:**

اینقدر صورتت رو در چهرهای متفاوت توی ذهنم ترسیم کردم که نگو و نپرس :)



همسری به چند تا جمله بالا توجه کن.

توجه کردی????

خوب, کاملا مشخصه حرفی ندارم بزنم باهات. 

اما دلم نیومد امشب باهات حرف نزنم و بخوابم.

:///

خوابم میاد خوب 

یه روزی به تبسم نامی می گند با خواب جمله بساز

میگه:موفرفری بگیر بخواب, بزار تبسممم بخوابه

:"))) 

شبت پر از ارامش همسر من

دوستت دارم. 

تبسم :***

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 08:14 http://nilooee21.mihanblog.com/

در جهان تنها کسی پیروز می شود که به امید دیگران ننشیند و همه چیز را از خود بخواهد.((فریدریش شیلر))
95610

اینکه راهش رو پیدا کنی وقت گیر و زمانبره
با این جمله موافقم.
خودمم تمام سعیم رو می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد