صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام همسری جان:***....................... گفتم که بدونی

امروز حالمان خوب است:)))

حرف خاصی ندارم. گفتم بگم  که بدونی حالم خوبه


راسی موفرفری جوون

الان لبخند روی لبامه

گفتم که بدونی


دوستت دارم.

گفتم که بدونی


دنیا هنوز لذتهای بزرگ خودش رو داره. قشنگترینهاش رو

از بودن کنار خانواده ام خیلی راضی ام و از دیدنشون سیر نمی شم.

کاش تو و خانم قاصدکم ( دخترمون) همین الان کنارم بودین و دو تا ادم  دیگه واسه دوست داشتن به زندگیم اضافه می شد. :****


الان لبخند و نگاه گرمت رو روی خودم کاملا حس می کنم.

اما چرا اینقدر دوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


حوصله ات سر نرفت من اینقدر گفتم دوستت دارم:////


خوب اون زبون رو توی دهنت بچرخون:///


من رفتم به کارهام برسم. کلی کار دارم به جز دوست داشتن تو 


برم به زندگی ایم برسم

گفتم که بدونی





نظرات 1 + ارسال نظر
آنا جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 13:01 http://aamiin.blogsky.com/

اسم دخترتو می خوای بگذاری قاصدک؟ قشنگه.

قاصدک اسم سرخپوستی ایش هست که من و همسری صداش می زنیم.
اسمش شادی هست.
:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد