صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

من یه دیوونه ام ....... به این نتیجه رسیدم باید عاقل شم. ;)

سلام اقای همسر

می دونی جای خالی چی توی زندگیم الان خیلی زجرم میده?

جای خالی عقل

قبلا یه ادم بودم با یه قلب که سنگینی یک سیاهی رو درونش کاملا حس می کردم.

تصمیم گرفتم شاد باشم. دو سال و اندی طول کشید تا شادی قسمتی از زندگیم شه:))))

 الان هم حس می کنم توی زندگیم ادم عاقلی نبودم.

فکر نکردم

خام رفتار کردم

و از همه مهمتر برای لحظاتم ارزش قایل نبودم.


راسی امروز خانمی شادت که اینجانب باشه, می دونی توی باغچه خونشون چی پیدا کرد?


اگر حدس زدی همسری:))))


قسمتی از گل مورد علاقه اش رو که لا به لای بوته طالبی پنهان شده بود پیدا کرد.

برگ بوته طالبی رو کنار زدم و گل قاصدک رو برداشتم.

دو تا قاصدک تپلی به هم چسبیده بودن.

دو تا بودنشون رو به فال نیک گرفتم و ارزو کردم زودی پیدام کنی.

قاصدکهتی به هم چسبیده رو فوت کردم . باورت میشه تا لحظه ای که از دیدم محو شن با هم بودن و از هم جدا نشدن. :))))

چقدر امروز حالم خوب شد , اخه کمی حالم ابری بود. 

اما الان می دونم بهت می رسم.

نشون به نشون دو قاصدکی که برات فرستادم. :)))

امروز روز خوبی بود همسری. 

دوستت دارم کچل مو فرفری عزیزم. 

بی صبرانه منتظر روزی هستم که در کنار هم باشیم و من رسما با کارای عجیبم اعصابت رو به شگفتی وادارم.

;)))***

دوستار لحظات بی اعصابیت همسرت تبسم :)))


نظرات 1 + ارسال نظر
آنا چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 11:41 http://aamiin.blogsky.com/

دو تا قاصدک کنار هم؟ چقدر قشنگ.

دیدن قاصدک ها حالم رو خوب کرد, عین یه جور نشانه بود.
:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد