صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام همسری :)***

سلام عزیزم

دلم بدجور ابری ایست.

هوای دل تو چطور است مرد من?

بیا با هم حرف بزنیم کمی. 

بزار ببینم حوصله بحث های که به مشاجره ختم میشه ندارم. 

از کارهای امروزم برات می گم.

حواست رو خوب بده اینور


حوصله زیادی ندارم. پس فقط از شام امشب که پختم برات می گم. باقی روز هم بی خیال:))))

امشب کدوی حلقه حلقه شده و همراه با نمک و روغن و زردچوبه ابپز شده داشتیم. بعد اینکه پخت. کشیدم داخل کاسه دو قاشق سرکه زدم بهش. یه پیاز کوچکم روش نگینی کردم و نعناع خشکم اخر سر ریختم روی کل مواد داخل کاسه.

این یکی از غذاهای مورد علاقه منه.

راستش دستپخت من زیاد تعریفی نیست :)))


امیدوارم بلد باشی غذا بپزی.

من عاشق غذاهای مایع مثل سوپ و اش و ابگوشتهای مختلف و ماست هستم. 


امیدوارم دسپختم رو دوست داشته باشی عزیزم

:****

نظرات 2 + ارسال نظر
هیچ کس شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 23:43 http://Inmysecretlife.blogsky.com

خیلی باهات ارتباط برقرار میکنم تبسم، خیلی از حرفات حرف منه، فکرات مثل منه، البته به جز کدو خوردن :))) که زیاد دوست ندارم!

:))) فکر کنم تنها کسی که توی ایران عاشق کدو هست منم.
همه دوستام هم می گند کدو دوست ندارن.

آنا شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 23:15 http://aamiin.blogsky.com/

من هم عاشق سوپم. هر روز هم سوپ بخورم باز دوست دارم.

منم کشته مرده سوپ ام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد