صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام اقای همسری :***

اومدم نق نق بزنم برات.

از حرفای که بهم می زنند.

از متلک های که بهم می گند و حرفای که فکر می کنم متلک به ادمی مثل منه.


اما منصرف شدم از نق زدن :)))

یه مطلبی یه جا خوندم که خیلی برام جالب بود. بزار بگردم و پیداش کنم برات بزارم.

جای نریا همسری. :***



جات خالی رفتیم یه سرچ زدیم و کلی مطلب جالب و نشاط اور گیر اوردیم و خوندیم. اما. مطلب مذکور رو نجستیم :))))

فکر کنم الان ته گرفته باشی روی اجاق انتظار :***


خوب خوب داشتم می گفتم. همه جا پر از کلماتی هست که مانع رسیدن باشه.

اما من فقط به رسیدن فکر می کنم.

و در حد توانم دارم سعی می کنم. 

حد توان منم اندازه یه مورچه شاده ;))

امروز برای رسیدن بهت سعی کردم.

خوشحالم بابتش اقای همسر موفرفری من که دنبال خانم لپی ایش می گرده.


یعنی انگشتم کف چشمات :))



نظرات 1 + ارسال نظر
روح سرگردان شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 00:39 http://www.mylifewithoutme.roomfa.com

مورچه ی شاد :)))))))
به نظرت ممکنه مورچه ی افسرده هم وجود داشته باشه؟ مثل ما؟
شنیدم سیستم زندگیشون یه کمی شبیه ماست. ساختار سلسله مراتبی دارن طبقات اجتماعی دارن شاه یا ملکه دارن (ابعید می دونم چیزی از جمهوری و انتخابات و دمکراسی به کلونی هاشون رسیده باشه تا الان)
خلاصه اینکه، تورم و بیکاری و بی پولی و تنهایی و دغدغه ی افزایش فاصله ی سنی با فرزندان فرضی شون رو ندارن احتمالا

پس مو فرفری

متاسفم یه مورچه افسرده موجود بود توی دنیا.
اونم تصمیم گرفت زندگی شادی رو دنبال کنه :))))
تو یه مورچه شادی خانمی.
:****
یه زمانی منم افسرده بودم. اینقدر تظاهر به شادی کردم تا اینکه روحیمون بهتر شد. :)))
تو شاد شاد شادی, دختر شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد