صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

چه کاری ازت بر میاد??

اگر یه دختر عادی باشی, توی یه خانواده عادی, چه کاری از دست بر میاد تا همسر اینده ات رو پیدا کنی?


می دونی , اگر پولدار بودم راحت می تونستم بیام باقی دخترا ر. سرزنش کنم از اینکه این در و اون در میزنند تا همسر مورد نظرشون رو پیدا کنند. اخه پولدار بودم و پول یعنی قانون جذب.


می دونی اگر یه دهه هفتادی بودم یا یه دختر متولد اخر دهه شصد , می اومدم و راحت سرزنش ات می کردم.

می گفتم باورم نمیشه یه دختر سی رد کرده. اینقدر خام رفتار کنه.

اخه درکی نداشتم از محدودیتهای که اون روزگار بر دختر و پسرای دهه شصد وارد میشد. 

اره من خامم, نا پخته ام

خسته میشم از اینکه اونچیزی رو که باید توی بیست سالگی تجربه می کردم. توی سی سالگی تجربه کنم.

اما بارها شاهد بودم دخترای دهه هفتاد میان و با مسخره از روابط ما دهه شصدی ها حرف می زنند.


برام مهم نیست که چقدر این راه سخت باشه.

هر چقدر عجیب باشه. اما من بالهای دارم که بهم قدرت پرواز میده.

می تونم شاد باشم و توی سادی روزگارم رو بگذرونم.

می تونم هر روز هر روز دنبال راهی برای رسیدن باشم و به خستگی فکر نکنم.

می تونم تبسمی باشم بر این جستجو

جستجوی همسری مناسب


:)))


نظرات 3 + ارسال نظر
مَن‌ها چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 00:10 http://manha.blogsky.com/

کار خاصی نیاز نیست بکنی... نه نیاز به پولداریه. نه نیاز به عشوه‌گری و هر چیز دیگه‌ای. فقط و فقط خودت باش. سعی کن دوست خوبی باشی برای کسی که فکر می‌کنی مرد خوبیه. این که از اول گارد بگیری که من هدفم ازدواج و اینا، این یه ویژگی خوب به نظرم توی یه دختر نمی‌آد.

با چند تا خط اول موافقم.
اما با قسمت گارد یکم مشکل دارم.
خوب اگر نفهمم هدفش چیه? ممکنه بازیچه اش بشم.
بعدا میام در این مورد ازت می پرسم.
:)))

هیچ کس شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 00:27

این پست رو بدون یه واو کم یا زیاد، میشد من نوشته باشم
تبسم سی و سه ساله، خیلی میفهممت

:)) من خیلی امیدوارم که زندگی خودم رو تشکیل بدم.
تمام سعی ام رو می کنم.
تو هم امیدوار باش و تمام سعی ایت رو کن تا نشاط داشته باشی و به خواسته ات برسی عزیزم. :**

آنا سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 11:12 http://aamiin.blogsky.com/

و هنوز که هنوزه با همون تابوها هم زندگی می کنیم.

تابوها ازار دهنده است. اما وقتی فکر می کنم می بینم عمر ادمیزاد کوتاهتر از اونه که دست روی دست بزار و زندگی رو جستجو نکنه.
سعی می کنم از تمام این موانع فکری و اجتماعی عبور کنم و اسیرشون نشم.
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد