صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام همسری جان, گفتی یک بوس کم است دو بوست بدهم :**

سلام همسری

هوا خیلی سرده در حد یخ بندان.

البته هوای دل من سرد و یخه , هوای بیرون که در حد کوره پز خونه است :)))

همسری هر وقت فکر می کنم الان که من غمگینم تو داری برای خودت خوش می گذرونی و صفا سیتی میری با دوستات. 

حالم از این رو به اون رو میشه.

یعنی همچین شارژ می شم که دلم می خواد بلند شم روی یخای دلم اسکی روی یخ برم.

:)))

همین یه فکر منو از افسردگی نجات میده.

باور می کنی عزیز دلم با وجود ناراحتی که ازت دارم و می دونم یا خودت میای یا نامه ات یا کله مبارکت.

امیدوارم خودت بیای با یه سبد گل زیبا 

همسری از تصور کردن خودم کنار تو و بچه های کوچولومون خیلی لذت می برم.

دخترم چشماش رو از من به ارث برده. یه جفت چشم خوشگل .

لبخندش رو از تو, شیطون بازیگوش.

برو دعا کن اخماش رو از من به ارث نبرده باشه.

و گرنه باید دو بانوی اخمو رو توی زندگیت در کنارت داشته باشی :)))

راسی عزیزم من بعضی مواقع اخمو می شم.

لطفا توی قلبت یه جای هم برای بد اخمی هام باز کن.

خیلی خیلی دوستت دارم

همسری جان مواظب دستای نازنینت باش تا من بیام و یه روزی توی دستام بگیرمش.

احتیاج دارم باهات قدم بزنم.

به توجه ات احتیاج دارم.


بوس بوس و بای بای 

مرد من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد