صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

دلت می خواد اولین ملاقاتت چه جوری باشه? قسمت اول

اولین فانتزی


توی کافی شاپ تنها نشستم و به بخاری که از لیوان چای بلند می شه. زل می زنم

به صندلی روبروم که خالی هست و پر میشم از حس تنهایی

چشمم رو می بندم و تو رو کنارم تصور می کنم.

با یه لبخند روی لب روی صندلی روبرو نشستی.

با لبخندی روی لب می گی

چایت رو نمی خوری تبسم جان

بخارش یخ زد , از دهن افتاد

بهت نگاه می کنم. 

کاش تو هم چای سفارش داده بودی مثل من , اونوقت اینقدر سرتو با حرف زدن گرم می کردم تا چای تو هم مثل من بی بخار بشه.

تبسم روی لب میارم و می گم.

چای یخ کرده دوست دارم. یه تلخی خاص داره که چای گرم نداره.

بلند بلند می خندی و من از خجالت اب میشم.

اخه مرد گنده کافی شاپ جای بلند خندیدنه :**

دستهای همو از زیر میز می گیریم و من به این فکر می کنم که حاظرم برای کنار تو بودن چای با طعم فلسفه بخورم.

حرف دلمو بهت می گم.

یه شکلات از جیبت در میاری و می گیری سمتم و میگی بفرمایید خانم چای فلسفه پهلو :*

می خندم و لبامو از هم باز می کنم و شکلات رو میزاری توی دهنم. مزه مزه اش می کنم. فلسفه مزه شکلات 90% تلخ میده.

اینو نمی دونستم.

سرمو توی سکوت می ذارم روی شونت.

می ترسم از اینکه سکوتم ازارت بده.

اخه من وقتی با تو هستم دلم فقط می خواد از ارامش که کنارت حس می کنم کمال استفاده رو ببرم.

 فلسفه 90% تلخ توی دهنم ذوب شده و چیزی ازش نمونده.

سرمو از روی شونت بر می دارم و می گم چرا فلسفه تلخه?

می دونم که میدونی.

اخه تو کتاب زیاد می خونی.

نوک بینی ام رو با انگشتت لمس می کنی و می پرسی تا حالا فلسفه خوندی?

:))) اینجاست که تبسم دیگه جواب نمیده. نیشم تا بناگوش باز می کنم و میگم سخت بود تا نصفه ول کردم. 

:)

می خندی و می گی اگر فقط با بخار چای فلسفه 90% تلخ رو می خوردی. حتما شیرین می شد.

با تعجب نگاهت می کنم از حرفات سر در نمیارم اخه من فلسفه بلد نیستم.

دستات رو محکم تر می گیرم و به این فکر می کنم کاش بلد بودم باهات حرف بزنم. 

حرفای قشنگ که بوی زندگی بده.

حرفای که ادمای عاقل و بالغ به هم میزنند.

بهت می گم متاسفم بابت سکوت بینمون

قول میدم این سکوت رو بشکونم. بشم یه پا وروجک وراج.

می خندی و می گی, سکوتت بوی شکلات تلخ 90% میده.

لبامو می بوسی و من به هیچ چیزی فکر نمی کنم.

جز بودن کنار تو


می بوسمت عزیزم 

تبسم تو :***

نظرات 1 + ارسال نظر
لونا جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 23:06 http://toybox.blogsky.com

منکه الان غرق شدم

ممنون که نظر دادی عزیزم
:***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد