صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام همسری :***

سلام سلام 

چند وقته از شبکه های مجازی فاصله گرفتم.

ادمو از دنیای واقعی دور می کنند و تو می مونی و دنیای غیر واقعی.

الان فقط توی وبلاگ می نویسم.

می دونی به چی فکر می کردم.

داشتم به این فکر می کردم کاش پولدار بودم.

اونوقت می تونستم برم بیرون و کلی دوست داشته باشم.

الان خودم با خودم میرم بیرون. :))

وقتی ادم با خودش میره بیرون تنها نیست دیگه ;)))

دو نفره من و خودم

وای الان که فکر می کنم داره کلی دو نفره شکل می گیره. :)))

خوب خره بیا من و تو هم یه دو نفره زودتر تشکیل بدیم.

حسودیت نمیشه به خودمی که همیشه همه جا با منه.

خودم و درکه

خودم و توچال

خودم و پارک

تازگیا خودم رو می خوام ببرم پارک آب و آتش :)))

منو خودگردی ها, من و خودمحوری ها :)***

بوس به خودم و خودت که من و تو اقای همسری خیلی در گیر خودیم. که یه خود دیگه رو توی زندگیمون خودمونی نمی کنیم.

بیا خودت , همرام شو


خودم و خودت در کنار هم کلی جا هست می تونم کشف کنیم.

:****

دوستت دارم مرد من

شبت پر از ستارهای پر تبسم ;)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد