صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام. چطوری? اقای همسر کچل موفرفری خودم :****

خسته ام اقا جان , خسته

داریم خونه رو رنگ میزدیم کاش تو هم اینجا بودی و یه قلم هم میدادیم دست شما و با هم مشارکت می کردیم در رنگ زدن منزل :))))

حداقل الان خیلی دلم می خواد تو پیشم بودی.

مسله رنگ زدن خونه نیستا;)))

مسله اینه که اگر نو بودی خودمو برات لوس می کردمو و تو منو می بردی جاده شمال.

کنار یه رودخونه بساط می کردیم و من از حضورت لذت می بردم.

کچل موفرفری من, دوستت دارم

خیلی زیاد, به اندازه یه دختر عاقل و بالغ 33 ساله دوستت دارم.

نخند خوب میدونم نوشته هام عین یه بچه دو ساله است.

ادعا نمی کنم اندیشه های عمیقی چون سیمین دانشور, پرویین اعتصامی و لیلا کردبچه و....دارم.

عمق افکار من فقط منو از زمان و مکان جدا می کنه و به مقصد خاصی نمی رسونه.

;))) خنده داره ادم خودشو با این افراد برجسته مقایسه کنه. اما عمق فکر این افراد دوست دارم.

اما نمی دونم چرا وقتی دست به قلم می برم به جای مغزم, دقیقا شیطونک وجودم به عمق میره :////

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد