صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام اقای همسر :)))

سلام سلام 

یه چیز جدید کشفیدم.

وای نمیدونی دیروز سرچ زدم اینترنت, من شوهر می خوام.

بعد جات خالی نبودی ببینی پر بود از دخترای 30 ساله و چهل ساله مجرد.

همه هم عین من جذاب و تحصیلکرده :)))))

بعد تنها فرق بین من و اون دخترا این بود همشون تقریبا کار و در امد خوبی داشتن اما من :///

بیکار و بی پول :"(

بعد با خودم گفتم اگر رفتم جای توی سایت همسر یابی ثبت نام کردم بگم قیافم عادی هست. 

حداقل یه فرقی با اون دخترای جذاب می کنم :))))

فکر کنم , چهار ساعت داشتم توی سایت همسر یابی می گشتم.

چند تای هم اقا بودن که درخواست ازدواج داده بودن.

یه اقای دکتری هم بود زن دکتر می خواست :)))))

بعد یه دختره اومده بود گفته بود من مهندسم بیا منو بگیر :)))

یعنی مهندسم نشدیم حداقل اینجا بدردمون بخوره :))

به نظرم قشر تحصیلکرده بیشتر توی همسریابی مشکل دارن تا ادمای عادی تر جامعه.

بنابراین شاید بشه یه سایت همسریابی مجاز پیدا کرد و ثبت نام کرد.

اینم اکتشاف دیروزم :)))

تا اکتشاف بعدی, بای عزیزم :***

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد