صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام اقای همسر

 خوب سلام سلام

اقای همسر فکر می کنی من چند سالمه?

درست حدس نزدی درسته توی نوشته هام شادم و بی خیال میزنم.

اما 33 رو رد کردم تازگیا :))

توی شبکه های اجتماعی که بودم همه دوستام فکر می کردن تینیجرم :)))

اخه دست خودم نیست وقتی حتی غمگینم یا مشکلی دارم دست که به قلم می برم روحیه شادم جلوه میکنه و شروع میکنم چرت و پرت های ادبیانه نوشتن.

البته دور از شخصیت یه خانم هست این نحوه بیان

اما چه میشه کرد اگر کسی بهم یاد اوری نکنه خودم یادم میره چند سالمه.

یادمه چند وقت پیش یکی از دوستام از روی چهرم گفت من27 دارم. 

منم خوب ناراحت شدم دیگه 

://// داری بهم گوش میدی دیگه ?

اون تلویزیون رو خاموش کن توجهت رو بده سمت من گل گلی پسر ;)))

خوب داشتم می گفتم من خیلی ناراحت شدم اخه همش  سه سال سن منو کمتر از سن واقعیم ارزیابی کرده بود در حالیکه من 30 سال داشتم و اون گفته بود من شبیه 27 ساله ها هستم :/

چند وقت پیش متوجه شدم 33 دارم نه 30 سال

:))) هیچی دیگه الان ذوق دارم که 27 می خوره بهم نه 33 ;)

بعد به نظرم اگرم هر چقدر سنت کم بزنه, اگر خانواده ای نداشته باشی. برات چه فایده ای می تونه داشته باشه.

نخیر امروز حواست به من نیستا :///

باشه من رفتم یه کتاب بخونم و کارهای انجام بدم که شادترم کنه.

کاری باری چیزی نداری . اقای حواس به کنج دیوار چسبیده

بوس بوس, بای بای خرس گنده من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد