صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

هر خواستنی خواستن معقولی نیست اما......

به نظرم خواسته های ادم باید معقولانه باشه.

مثلا من دلم می خواد ازدواج کنم و بچه داشته باشم.

اما کاری ندارم بنابراین تا به ثبات مالی نرسم نمی تونم شوهر کنم.

به چند دلیل

اول اینکه کار برای زن از نون شبم واجب تره.

دوم اینکه باید قسمتی از جهیزیه ام رو خودم بخرم.

سوم اینکه بار مالی زندگی رو نمی شه روی دوش یه نفر فقط انداخت. اونم با این گرونی ها 

چهارم اینکه دوست دارم توی جامعه باشم و زندگی اجتماعی داشته باشم.


از طرفی می ترسم سنم بره بالاتر و نتونم بچه دار بشم. 

من عاشق بچه ام, بنابراین مجبور شدم برای ازدواجم الویت قرار بدم.

اما کو شوهر :)))))



نظرات 2 + ارسال نظر
هیچ کس شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 23:36

منم واقعا نمیدونم از کجا میتونم مردی که من رو بخواد و منم اون رو بخوام پیدا کنم!

:)) یه دوست داشتم رفت سوپری سر کوچشون خرید کنه. با صاحب مغازه ازدواج کرد.
:)) فامیلمون رفت دندونپزشکی،دندانپزشک ازش خواستگاری کرد.
:)) خلاصه هر کسی یک نفرو یه جا دید و مزدوج شدن.
مشکل من این هست که شدیدا نامری ایم.

هیچ کس جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 23:29

سلام
منم سی و چند ساله ام
کار هم دارم
اما لزوما کارکردن اثر مثبتی روی ازدواج و شانس ازدواج خوب نداره

سلام
یکبار با اقای توی لاین اشنا شدم. هی می پرسید کی میری سر کار.
خیلی افتضاح بود :///
منم بهش محل ندادم. حتی نرفتم دیدنش

الان مردا دنبال زنای هستن که کار هم داشته باشند.

البته خوب نبست مرد به درامد زن متکی باشه.
فردای روزگار زن یه زایمانی چیزی بکنه. نتونه تا مدتی کار کنه تکلیف چیه?

مشکل من اینه از کجا بتونم همسری رو پیدا کنم.
مطمنن مردی هست شرایطش به من بخوره.
اما چه جوریش رو نمی دونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد