صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

زیباترینم خدایم ممنون ام ازت

خدای زیبای من سلام

الان که این نامه رو برات می نویسم چشام پر از اشکه و ته گلوم پر از بغض :)))))

هر کاری می کنم از این بغض خلاص نمی شم و مدام اشکام ازام جاری میشه :))

خدایا شکرت 

همیشه فکر می کردم بدترین اتفاق می تونه در زندگی این باشه که عاشق نشی و بمیری. 

خدایا شکرت

از دیروز دارم مدام گریه می کنم. 

خلم دیگه :))

زندگی همش دو روزه خدا

اصلا ارزش ناراحتی نداره. 

خدایا بهم صبر بده. نزار باعث ناراحتی اطرافیانم بشم.

خدایا یادته اسمم گذاشتم تبسم.

خدایا تا زنده ام تبسم روی لبام نگه دار.

نزار باعث رنجش اطرافیام بشم.

خدایا در این ازمون سربلندم کن.

خدایا خودت پشت و پناه خانوادم باش

خدایا حالم خوش نیست

ازت ارامش قلبم می خوام

ازت لبخند روی لبام می خوام

خدایا بهم صبر بده

بزار لبخندای من تا ابد در ذهن اطرافیام نقش ببنده.

خدایا کمکم کن

خدایل دارم می ترکم

این گریه ها تمومی نداره چرا

دلم گواه خوبی نمیده :)))

خدایا عاشقتم از ارامش وجودت در وجودم بدم. 

خدایا ارومم کن

خدایا صبورم کن

خدایا ارومم کن

خدایا 

ممنون اروم شدم.

قلبم داشت از درد می ترکید.

خدایا بهم صبر بده

خدایا مقاومم کن

نزار بشکنم 

خدایا خودت حفظم کن

خدایا خودت کمکم کن نزار ناراحتی من باعث ناراحتی خانوادم بشه.

خدایا لبخند روی لبای تبسم باش.

خدایا گریه چقدر شوره. :))

پوست صورتم سوزوند.

مامان دوستت دارم .

خواهر و برادر عزیزم دوستتان دارم.

باور کنید زندگی ارزش زیبا زندگی کردن داره.

از زندگیتون لذت ببرید.

خدایا ارامشم بده. توکلم بده.مقاومتم بده

خدایا به این دختر لوس کمک کن.

ممنون خدایا

روی ماهت رو می بوسم. :****

17 اسفند1395

یادته تبسم پارسال با خودت گفتی سال دیگه همین موقع ها چه اتفاق مهمی در زندگیم می افته???

فکر هر چیزی کرده بودی جز این

آگاهی  شاید بدترین چیز در دنیا باشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهران شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 18:36 http://30-salegi.blogsky.com

ببخشید "آگهی " یعنی چه ؟ که نوشتید شاید بدترین چیز در دنیا باشه

سلام
اگاهی هست .به اشتباه نوشتم.
خبری شنیدم که حالم رو دگرگون کرد.
فکر کردم نوشته هام رو نمی خونید. :)

الهام چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 15:37

ایشالا خدا همیشه پشت وپناهت باشه
و همیشه لبت خندونو دلت شاد و پر امید باشه
برات بهترین ها رو از خدا می خوام دختر مهربون و دوستداشتنی

ممنون الهام عزیزم
بابت تک تک ارزوهای خوبی که برام کردی
امیدوارم دلت پر از نور و گرما باشه و پشتت همیشه با وجود خدای مهربون گرم گرم باشه :***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد