صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

صد نامه فرستادم

صد نامه فرستادم صد راه نشان دادم

یا راه نمی‌دانی یا نامه نمی‌خوانی

گر نامه نمی‌خوانی خود نامه تو را خواند

ور راه نمی‌دانی در پنجه ره دانی


"دیوان شمس/مولوی"



پ. ن:حرف دل من

بیشترین کاری که دوست دارم

فکر می کنم بیشترین کاری که ازش لذت می برم خانه داری است. 

اگر خارج بودم می رفتم به عنوان یه زن خانه دار مشغول کار می شدم. 

حرفای نامناسب

چقدر بده دنیای ادم اینقدر کوچیک باشه

که همش به این فکر کنه من  چقدر خوشگلم... وای چقدر همه از من تعریف می کنند... وای چقدر باهوشم

چند وقته این حرفا از دهان هر کس می شنوم به نظرم حرفای نامناسبی برای بیان میان. 

و متاسفانه اوقات زیادی را،  خودم با این طرز فکر بی مفهوم از دست دادم.


گوش دادن

کاش ما ادما به حرف عزیزامون که خیرمون رو می خوان گوش می دادیم و فکر نمی کردیم دانای کل هستیم

چقدر مادرم بهم گفت این راه نرو

اینکار رو کن 

خوبببب :))

عمر بر باد دادیم و قدر لحظه ها رو ندانستیم.