صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

صد نامه فرستادم

صد نامه فرستادم صد راه نشان دادم

یا راه نمی‌دانی یا نامه نمی‌خوانی

گر نامه نمی‌خوانی خود نامه تو را خواند

ور راه نمی‌دانی در پنجه ره دانی


"دیوان شمس/مولوی"



پ. ن:حرف دل من

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 08:25

دلم برای اینجا تنگ شده بودتبسم بانو
سلام برشما
احوال تون چطوره!؟ان شاءالله که خوب باشین وخوش...
دوووستتون میداریم..

سلام عزیزم
شرمنده دیر جواب دادم.
دل منم برای شما تنگ شده :****

الهام چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 01:22

تبسم عزیزم
امیدوارم که خوب باشی
از خودت خبر بده دوست من

سلام
شرمنده، گرفتار بودم.
ببخشید بی خبر گذاشتم :)***

اشتباهات من سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 11:07 http://eshtebahman.blogsky.com/

چقد این اهنگ و دوست دارم

منم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد