صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیز عزیزترینم

سلام خدای عزیزم

خدایا یه روز دیگه هم گذشت و تو بهتر از من حساب این روزه ها رو داری. یه روز دیگه به محبوبم نزدیکتر شدم.

چه چیزی برای یه دختر تنبل بهتر از اینکه حساب و کتاب روزهای عاشقیش رو بسپره دست خدا :)))


:)) خدایا خودت بهتر می دونی

روزها را با افکار عجیب و غریب سر می کنم.

اینکه همسرم یه کهکشان نورانی هست که می بوستم.

یا اینکه اگر یه روز عاشق یه درخت بشم حتما از شدت ناراحتی دق می کنم. حتی فکر اینکه عاشق یه درخت تنها و بزرگ و سرسبز و تنومند روی یه تپه سر سبز بشم اشکم در میاره :))

دیشب که با فکر همچین عشقی گلوله گلوله گریه می کردم. :) 

 خدایا, هزاران بار شکرت :)))

خدایا. خنده داره دیشب بعد از اینکه کلی گریه کردم که مبادا عاشق یه درخت بشم با بغض بهت گفتم خدایا به خاطر تمام نداده هات ( همسری عزیزم و بچه های که می تونستم داشته باشم) شکرت.

:))))خدایا  تا حالا فکر نکرده بودم شکر کردن می تونه اینقدر دلبرانه باشه.

شکر کردنت به خاطر نداده هات بود که گریه هام تبدیل به خنده کرد. :)))


خدایا یه روز دیگه هم گذشت 

سلام منو به همسری برسان

بهش بگو عاشقشم

و بهش بگو اینقدر محترم باشه که هیچوقت نخواد یه درخت باشه.

:)))) شکرتتتتت 


سلام خدای مهربانم :)))

سلام خدایا

می دونی خدایا به تو و خودم قول داده بودم هیچوقت غرغر نکنم. 

خوب این مدت که ننوشتم ارومتر شدم. :)))

خدایا خودت که می دونی بعضی اوقات خجالت می کشم برای خودم دعا کنم وقتی اینهمه ادم گرفتار می بینم دور و برم 

خدایا تو همیشه به من بهترین ها رو دادی

زیبای و هوش و خانواده خوب و زندگی خوب :)))

خدایا اینکه بعضی اوقات بی قراری می کنم برای نبود مرد عزیزم در زندگی ام شرمنده ام.

:))) خدایا تو به من ارامش دادی

به من لبخند روی لبام دادی

خدایا تنها چیزی که بهم ندادی وجود مرد عزیزم بود.

خدایا خودت می دونی من توجه تمام مردا رو نمی خوام.

من فقط توجه یه مرد رو می خوام .

توجه همسرم :))

خدایا توجه و محبت من رو در قلب همسرم قرار بده.

دلم می خواد مورد احترام همسرم باشم.


خدایا دلتنگم

دلتنگ خانواده ای که باید داشته باشم.

خدایا نمی دونم تا کی باید منتظر اومدن همسری به زندگیم باشم? :)))

خدایا به من نشاط و سر زندگی بده :)))

خدایا تو خیلی خوبی

خدایا دوستتت دارم

عاشقتم :*************