صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

حرفای نامناسب

چقدر بده دنیای ادم اینقدر کوچیک باشه

که همش به این فکر کنه من  چقدر خوشگلم... وای چقدر همه از من تعریف می کنند... وای چقدر باهوشم

چند وقته این حرفا از دهان هر کس می شنوم به نظرم حرفای نامناسبی برای بیان میان. 

و متاسفانه اوقات زیادی را،  خودم با این طرز فکر بی مفهوم از دست دادم.


نظرات 2 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 18:16

بابا اون طرفشم بده
من هی خودمو نکوهش می کنم
هی می زنم تو سر خودم
ولی خوب منم کسی که هی بگه من خوبمو فلان و بهمان, دوست ندارم

:)) کلا دو ور بوم رو انگار گذاشتن برای افتادن. کاش می شد از لبه های بوم فاصله گرفت .

بهامین پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 02:21 http://notbookman.blogsky.com

:*******

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد