صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

داستان زندگی زنان امروز

چشم می گردونم بین تمام مردای دور برم.

تو بین شان نیستی

قرار بود شاهزاده سوار بر اسب باشی که در کتابها خونده بودم.

من اما قرار بود دختر منتظر داستان ها باشم.

اما مردای سرزمینم دیگه کتاب نمی خونند

دخترک منتظر داخل کتاب رو هیچ مردی نمی خواد

هر چقدر هم مهربون باشه و زیبا و دوست داشتنی.بازم فایده نداره

دخترک داخل کتاب اسیر شده

اما شاهزاده اسب سوار خیلی وقته که از کتاب داستان ها بیرون اومده و بجای گشتن دنبال دخترک در کتابها,

دنبال دخترک دیگری زیباتر و بروزتر  در تابلوهای رنگ و روغن می گرده.

انگار که برای شاهزاده سوار بر اسب فقط ظاهر رنگ و روغنی دخترک دیگر مهمه نه دل دخترک و صبر و سرزندگیش

اما کار برای شاهزاده اسب سوار مشکله

بین این همه دختر نقاشی شده کدوم انتخاب کنه?




شاید پاک شود این پست

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 20:15

بعضی وقتا باورم نمیشه که بعضی آقاها ملاکشون برای آشنایی با یه دختر یه سری چیزاس که آدم تعجب میکنه
شاید من نوعی آدم عجیبی هستم که شاید با 30 سال سن یا آرایش نمی کنم یا فقط یه رژ لب استفاده می کنم
و این که همه ی خانوما بم میگن الهام چرا به خودت نمیرسی؟
یعنی یه آقا برای دوست داشتم من اول باید ظاهر آرایش شده منو ببینه؟
یعنی بعضی آقاها اینقدر ظاهر بین هستن؟
و بعدش برام این سوال پیش میاد اصلا من حاضرم با یه آدم ظاهر بین آشنا بشم؟
یا به خاطر این طرز فکر باید همیشه تنها بمونم؟
یا حتی آیا این روش زندگی من درسته یا غلط
شاید من دارم راهو اشتباه میرم

سلام عزیزم

ظاهر ادم مرتب باشه و یه ارایش ملایم ( من معمولا ضد افتاب و رژ و به ندرت ریمیل) داشته باشه به عقیده من کافیه.
می دونم همه مردا مثل هم نیستن و عقاید و طرز فکرها فرق داره اما اینقدر این طرز فکر زیاد شده که باعث ازار کسانی میشه که دوست دارن ساده بگردن.
کسی هم که دوست داره به خودش خیلی برسه به خودش ربط داره . اما دلیلی نمیشه دیگران هم توقع داشته باشن همه زنها دنیا ارایش کنند و برن بیرون.
یعنی من یکی نه حوصله اش رو دارم و نه توانش رو که هر روز خدا چند ساعت مقابل اینه بایستم. :///

دکمه سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 01:02 http://dok-meh.blogsky.com

اونی که این چیزارو میبینه اون شاهزاده ی سوار بر اسب شما نیست، اون شاهزاده به موقع میاد...

سلام
در یه روز خیلی خوب میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد