صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام

سلام مرد جان

خسته ای???

خسته نباشید

من هم خسته ام و این عالیه 

یعنی یه روز پر از تلاش داشتم :)))

مرد لیلی

اینقدر خسته ام که توان نوشتن این نامه رو هم ندارم

اما دلتنگی ام بیشتر از خستگی هست:)))

زمانی که در اوج خستگی دلم پر زد برای دیدن کلماتی که نثار نبودنت می شن 

اومدم وبلاگم 

نوشتم و نوشتم

از خستگی های خودم و از تو که با لبخندی بر لب و سکوتی مدام گوشه ای ایستادی


عزیزم در حالیکه می نوشتم

خوابم برد

اما الان از جام بلند شدم و شروع کردم به نوشتن از دلتنگی 

:)) عزیزم جای تو در قلبم همیشه خالی بوده


شبت بخیر مرد من :***

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 19:37 http://ellie123445.blogsky.com/

تبسم مهربونم
خسته نباشی

ممنون عزیز جان:***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد