صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام بر جانم :***

سلام عزیزم

از من برایم بگو????

از لیلی جان

از تبسم بر لب گذشته

از شادی متبسم

از من برایم بگو 

مرد من

از دختری بگو 

که نه دیدیش و نه شنیدیش و نه خوندیش

از من برایم بگو مرد من

از دختری بگو که منتظر شنیدن زندگی از لبان توست


سکوتت طولانی شده مرد من

بگذار من برات بگم 

دوست داشتنت همیشه جزی از وجودم باقی می مونه و بزار اعتراف کنم که امیدوارم همینجور که در چشم خودم زیبا هستم در چشم تو هم زیبا باشم. 


وقتی می گم زیبا هستم حس یکجور گناه می کنم مرد من

انگار یا به خودخواهی مبتلا هستم و یا به دروغ 

اما چه اهمیتی داره 

امروز خودم در ایینه نگاه کردم و بخاطر نعمت هوش و عقل و توانایی انجام امور زندگیم از خدا تشکر کردم.

بعد با خودم گفتم لیلی

قبلا در ایینه فقط خودت زیبا می دیدی الان در ایینه خودت می بینی و شکر گزار نعمت هوش و عقلت هستی.

:)))

خودخواهی پس از خودخواهیییی 

انگار که در وجود لیلی دل اندکی تواضع نیست.


راستی مرد من,  وقتی خودم را در ایینه دیدم

یه جمله خنده دار به خودم گفتم

گفتم لیلی جان چه بسیار افراد زیباتر از تو که به دنیا امدن و رفتن 

پس غره مشووووو

بعد نگاهی به خودم انداختم خداییشششش خیلی خنده دار بود مرد من

یه دختر تپلو و سبزه پوست, اشفته مو و خسته نگاه با چشای گود رفته از داخل ایینه زل زده بود به من و با حیرت می گفت به من می گی خوشگل???

بعد با اخم اضافه کرد 

متاسفمممم تپلو جان :)))

قبلا سطح دغدغه ات ذهنت بود الان قربون صدقه الکی برای خودت میری:))


منم به خودم در ایینه نگاه خسته تر از خسته ای کردم و گفتم

مرد من از من برام نمی گه

هیچوقت قربون صدقه ام نرفته

هیچوقت نگفته تو زیباترین توپولوی دنیای

تو با نمک ترین سبزه روی زمینی

حداقل حق دارم قربون صدقه خودم برم.

بلکه دلم باز شه



می بینی مرد من

اگر از من برام می گفتی

یه خودشیفته از خودشیفته های دنیا کم میشد

و یه تپلو سبزه دوست داشتنی در کنار عشقش به دنیا اضافه می شد.



دوستت دارم

شبت بخیر نازنینم :****

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 23:17 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام و درود بر شما بانمک ترین سبزه ی روی زمین :-*
تبسم بانوی دل انگیزم:-*:-*
خوشا به حال موفرفری تان...با داشتن چونان بانویی...تبسم بانویی
عزیز دل ؛دوستتان داریم..
ازهرچه بهترین ها...از برای تان بادا...

سلام
عزیزم
ممنون از شما
چقدر کلماتتان حاوی مهر و محبت است.
براتون ارامش و سبکبالی ارزومندم
:*****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد