صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :))

سلام جان جانمان 

:))) اوه اقای همسر احتمالا این نامه از اون نامه هاست که تو نمی خونی 

آخه کی ساعت 5 و دوازده دقیقه بیداره :)))

عزیزم به نظرم حالا می تونم در نبودت در این ساعت پر خواب حسابی با نبودت معاشرت کلامی داشته باشم :))

عزیزم 

مدتهاست که برات می نویسم

می دونم اینکار عجیبه

اما خوببببببببب 

همه ما ادما منحصر بفردیم و کارهامون خاص خودمونه.

عزیزم 

مرد غرق خواب من

مدتهاست که نوشتم

از دنیای مجردیم

از دنیای خودم

اینکه چقدر بودن در کنار همسر, دوست, و بهترین همدمم که تو باشی برام لذت بخشه

این مدت بارها دلم همچین خورده خاکشیر شد. از فاصله های بینمون 

از نبودمون کنار هم

دلم خواست باشی و باشم

:))) عزیزم

بعضی روزها با خودم می گم این مرد کاغذی به رنگ جوهرکلماتی که نگاشته ام چقدر این مدت مونس ام بود در تمام نبودن هامون کنار هم

تمام نبودنت ها در کنار مرد موفرفری ام سپری شد.

با خودم مبارزه کردم

خواستم که تو باشی

دل کندم از بودن بی مفهوم در کنار ادمهای دیگه

که خیال همسری ندارن اما خیال پوچ بسیار

هیچ دلتنگی باور نکردم غیر دلتنگی های بین خودمون

و هنوز منتظرم که این انتظار برامون به سر بیاد.


دوستت دارم عزیزم :***

صبحت بخیر ;*****

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 13:11

تبسم جان من
یعنی 5 صبح چه جوری بیدار شدی آخه
من این وقت صبح فقط ممکنه بتونم یه سلام بنویسم
ازین نامه های قشنگی که تو می نویسی هرگز در توانم نیست

سلام
دلتنگی نصف شب و کله سحری بیشتر به سراغ ادم میاد
:)) مطمنم موفرفری ام اون وقت شب خواب بوده.

Baran چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 06:35 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام به روی بهتراز ماهه عزیزمتبسم...تبسم بانوی دل انگیز مان

بانو باران عزیز
ممنون که چندین بار به وبلاگم سر زدین و نوشته هام رو خوندین .
سپاس از الطاف مهربانانه تان :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد