صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :***

سلام عزیزممم

بشدت خوابم میاد و بین خواب و بیداری افکار مختلفی به سرم میزنه

چند سال دیگه هستی???


از زمان زدن این وبلاگ فکر کنم دو سال گذشته

دو سال دیگه چه اتفاقی افتاده???

چقدر این دو سالها همه شبیه هم هستن


همه بدون تو 

همه تو بدون من :)))

و تا اخر حیات مان ایا امکان داره اینگونه پیدا کنه?????

من برای حیات زندگی مان به اندازه کافی تلاش نکردم.

دست از خیلی مسایل نکشیدم.

و خودم رو صرف پرداختن به بیهوده گی ها کردم.

عزیز دل من 

من یک زندگی خانوادگی می خوام در کنار تو

توی که واقعی تر از هر واقعیتی باشی

توی که قدر بودن در کنار هم  , بودن با هم رو بدونی.

و منی که قدر لحظات رو بدونم


خدایا به امید تو

دوباره شروع به نوشتن می کنم

خدایا قبلا می گفتم همسرم موهاش فرفری باشه

خدایا الان می گم انسان باشه و بالغ و عاقل

:***

 همسرم می بوسمت :***

به امید یکی شدنمان

به زودی زود ;**********

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 14:49 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام بر شما ؛تبسم بانوی عزیز دل
خدایا از هرچه بهترین از برای تبسم بانو آرزو مندم...

سلام عزیزم
چه دعای خوبی کردی ممنونم. :)***
امیدوارم همیشه تنت سلامت و روحت در اوج ارامش باشه :***

الهام پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 17:49

ایشالا همسرت خوب و عاقل و بالغ باشه و موهاشم فرفری باشه
من اصلا سخت برام تجسم این که موهای همسر تو فرفری نباشه

سلام
یکم عصبانی شدم از دستش
جز خرده ناراحتی هاست که زودی فراموش میشه
:****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد