صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :))

سلام عزیزم

این روزا واقعی تر از همیشه ام :)))

تبسم واقعی چه شکلیه? 

:)))))

هان به نظرت من چه شکلی ام موفرفری جان

تبسم مزه لیمو شیرین میده.

:)) در حالیکه اسمش شیرینه می تونه تلخم باشه;)

لیمو شیرین تلخ خوردی موفرفری??? :)))

اما مزه که شکل نشد موفرفری جان :)))

من چه شکلی ام موفرفری?

:////

باز فلسفه ام گرفت موفرفری 

هر وقت کم میاریم , فلسفه ام می گیره. :)

بیخیال شکل عزیزم

 به نظرت موفرفری من, قشنگ معلومه حرفی ندارم بزنم? 

:))) راسی موفرفری جان, امروز یه کلمه اختراعی از خودم درست کردم تا وقتی می خوام بگم دوستت دارم بهت بگم.

یک کلمه مخصوص تو :***

شوتت دارم :))))))))))

یه جورای مسخره با نمکه , مگر نه

یکمم خل خلانه است :))))

اما شوتت دارم دیگه ,چه می تونم بکنم ;)

مرا جز شوت داشتن تو توانی نیست

جان تو

باور بفرما

شوت داشتنی من :)))))

وقتی با تو حرف میزنم حتی اگر از شدت خستگی رو به خواب باشم بازم میرم توی فاز شادی :)))

عزیزم خیلی شوتت دارم

شبت خوش موفرفری من :****


نظرات 1 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 21:09

می‌فرماید: شوت تو در دلم نشست/ شوت شدم به آسمان :||

شوت اولی میشه. مهر
شوت دومی همون شوته دیگه :))
چه شوتان شوتانی شودا , خودمونیم :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد