صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

وقتی ارزوی پرواز رو فراموش کردم :)))

چند وقته که یادم میره به پرواز فکر کنم عوضش به یه کوله پشتی فکر می کنم و گشتن و یافتن:)))

اخ که چقدر دلم آرزوی پرواز می خواد اما فکر کنم ارزوهام زمینی تر شدن. :))

در حد داشتن خانواده ای که رضایت بهم بده. :))

واقعا سخته انتخاب شریک زندگیت از روی احساسات سرکوب شده ات یا معیارهای پوچ نباشه.

سخته خودت باشی و برای خوشبختیت تصمیم بگیری.


تبسم باید خیلی مقاوم باشی تا درست انتخاب کنی.

لغزیدن هر لحظه ممکنه 


:))) این کچل موفرفری منم که انگار سرش خیلی شلوغه. 


نظرات 5 + ارسال نظر
من یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 18:34 http://meslehichkass.blogsky.com/

کجایی خانوم؟؟؟؟

:**** اینترنتم مشکل داره.
به زور می تونم بیام وبلاگ :)))

امین یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 18:32

هیچی. نظر خاصی ندارم. فقط بگم خوندن اینجا خیلی جالبه.
پایدار بنویسی.

:))) توی خونه ساکت میشم می گن چی شده غر بزن دلمون شاد شه.
اینجا برای خنده هام دلشون تنگ می شه.
:))) در کل ادم دوست داشتنی هستم ;)

‌BoBo یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 13:16

اما من فک می‌کنم تو این پستت نباید از :)) استفاده می‌کردیا!
آخه کی می‌خنده وقتی آرزوش رو بر باد می‌بینه؟!
یکم سنگین باش دختر!! :دی

:)))) این ارزوی تمام طول عمرم بود.
فراموش کردنش برام عجیب بود.

من یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 09:52 http://meslehichkass.blogsky.com/

گشتن و یافتن خیلی حس خوبی داره

فکر کن , موفرفری قایم شده تا من بکرذم پیداش کنم. :))) عین بازی قایم باششک

من یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 09:50 http://meslehichkass.blogsky.com/

داره تلاش میکنه پیدات کنه

پسرکم بازیگوشه :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد