صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام حس قشنگ من :)))

سلام مرد من, مردی که می تونه محبتش رو ابراز کنه.


دوستت دارم و حاظرم بهترین دوست زندگیت باشم.


:))) خنده داره یا گریه دار

نمی دونم

من زنی رو می شناختم که دلش یه شوهر غیرتی می خواست. ازدواج کرد و شوهر غیرتی ایش بهش محبتی نکرد و اون زن با تمام اهنگ های غمناک دنیا هر بار این نامهربونی رو زجه می زد و گریه می کرد.


من دوستی رو می شناختم که دوست داشت بره خارج

با یه مرد ازدواج کرد که خارج هست.

اما.......


هر چی هست و هر اما و اگری هست مرد هر چقدر پولدار باشه و غیرتمند و فلان و بسار 

اگر نگاهش بوی محبت به زنش نده. زن از اون زندگی فقط حسرتش به دلش می مونه

تبدیل می شی به اسیر ی در یک رابطه :)

:)))) همسری جانم می دونی چرا این اتفاقات می افته?

چون خودمون می خوایم

می خوایم نداشته های زندگیم رو در یک نفر دیگه جستجو کنیم

زنی که حمایتی در زندگیش نشده یه شوهر غیور می خواد

دختری که پوست سبزه تیره داره ارزوی شوهر سفید و چشم رنگی داره

دختری که در ارزوی خارج هست, ارزوی شوهری  دار ه که در خارج زندگی کنه.

دختری که براش منزلت اجتماعی مهمه. یه مرد گیرش میاد که یه خانواده انچنانی داره.


من چه نوع مردی رو می خوام ? اول از همه ازت معذرت می خوام منم نقصی در وجودم حس می کنم که دلم می خواد در کنار تو و با کمک تو اون رو درمان کنم.

:)

من چه کمبودی در وجودم دیدم که می خوام تو برام جبرانش کنی?



دروغ چرا من بر عکس دخترای دیگه که همیشه ارزوی لباس سفید عروسی داشتن.

تا لباس سفید عروسی میدیم حالت تهوع می گرفتم.

:)))) رمانتیکم, مگر نه

یه تبسم به کلی احساسات قشنگ قشنگ :)

 

خیلی گذشت تا فهمیدم که همه مردا عین هم نیستند.

همشون حس سردی و غم به ادم راه نمیدن.

تا حدودی این حس خوب رو مدیون اقای میم عزیزم هستم.

ممنون میم من :*

فهمیدم من یه خلا بزرگ بی محبتی دارم اونم از جانب مردی که نقش حیاتی توی زندگیم داشت.

مردی مثل پدر


من از تو دوستی و حس امنیتی رو.می خوام که در تمام طول زندگیم ازش بی بهره بودم عزیزم

من دوستای زیادی ندارم

خانوادم بهترین دوستای منند

و بزرگترین عشقای من به زندگی

همسرم باش و بهترین دوستم

توی زندگی من جای محبت تو همیشه خالی بوده عزیزترینم

دوستت دارم 

دوستت دارم

دوستت دارم

مردِ قلب من


نظرات 5 + ارسال نظر
من شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 11:27 http://meslehichkass.blogsky.com/

من خیلی لباس سفید عروس دوست دارم
فوق العاده س
باشکوهه
چشم نوازه
اصلا میبینم وارد یه حس و حال تازه میشم
اما اصلا دوست ندارم بپوشمشششششششششش

قدرت حرکت از ادم می گیره :)))
اما خیلی قشنگه. :)

من پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 09:57 http://meslehichkass.blogsky.com/

خوش به حالش که نیومده اینهمه دوستش داری
اما توی دنیای واقعی خیلیا قدر آدمهای اطرافشون را نمی دونن

فکر کنم به خاطر بالا رفتن سنم و توجهربه محیط اطرافمه که بیشتر به خانواده توجه می کنم و دوستشون بیشتر دارم. :))
هیچکس خانواده ادم نمیشه :)
اذیت کردن خواهر که نگو. حسابی اذیتش می کنم اینقدر کیفففف داره :))

اقای همسرم اگر دستم بهش نرسه. :)
بابت این همه سال باید پاسخگو باشه.
دلم براش اندازه یه غنچه کوچولو شده.
:))))

حسین پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 01:58 http://gkardebil.ir

سلام خانم برا افزایش بازدید سایت ما اگه امکان داره یه سری به سایت ما بزنید
منم دعات می کنم که به مو فرفریت برسی
خوشبخت شی

:))) سایت باربری بود.
موفق باشید

BoBo پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 01:27

موافقم که همه مردا عین هم نیستن، بلکه معمولا یکی از یکی دیگه بدتریم:دی
خیلی خوبه که مرد با زنش دوست و رفیق باشه، اینجوری خیلی از مشکلات اصن به وجود نمیان که بخوان حل بشن.
اگه تو هر نظری که اینجا می‌نویسم دعا کنم شوهر مورد علاقه‌ات رو پیدا کنی زشته ینی؟ آخه تا حالا اینکارو نکردم و همیشه فک می‌کردم دخترا ناراحت می‌شن از این حرف.
شاد باش تبسم شادی

:))) فقط غر غرو نباشه.
اعصاب یه ادم غرغرو رو ندارم. خودم به اندازه کافی غر تولید می کنم. :)))
نه زشتی نداره اتفاقا کلی زیبای هم داره.
خیلی هم ذوق می کنم. :)))
از تمام کلمات مثبت اطرافیانم انرزی می گیرم.
این حرفت منو یاد سوتی که در جواب اقای میم دادم انداخت. :))
نمی دونم چرا. اما زیاد یاد میم می افتم.
مخصوصا تا حالا با چند نفر حرف زدم یاد میم افتادم.
من یکم در جواب دادن به ادما حواسم جمع نیست و سوتی میدم. :///

یه روزی اقای میم برگشت و گفت تبسم تو اعتماد به نفست کمه. هر کسی شبیه تو بود کلی پسر تور میزد. البته به نظر من تعارف می کرد.
بعدش برگشت و گفت مثلا من یعنی خودش اگر جای تو بودم به جای این قیافه(که اتفاقا به نظر من خیلی هم با نمک و تودلبرو بود) چهره تو رو داشتم کلی دختر تور میزدم ( که تور هم می زد)
منم برگشتم گفتم نگران نباش عوضش اعتماد به نفست زیاده( خوب اعتماذ به نفسشش زیاد بود )
رنگش شد زرد اما با یه لبخند قضیه جمع کرد. :)))

اسدی پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 01:23 http://asadi.blogsky.com

...
چوم...

تشکر
اما چوم یعنی چی?
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد