صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :))))

سلام همسر جان :))))

کلاغه قصه خیلی ها این مدت به خونه اش رسید اما کلاغ قصه من و تو هنوز به خونه اش نرسیده.

یعنی من و تو و کلاغ یه مثلث عشقی تشکیل میدیم اقای همسر :)))

برعکس تمام مثلث های عشقی دیگه تا این کلاغه نباشه من و تو به هم نمی رسیم.

چون این کلاغه, کلاغ قصه ماست.

کلاغ قصه رسیدن من و تو به هم


کلاغه هوووووی

کلاغه کجایییییی?

:)))


کلاغه خیلی دیر کردی. کجای قصه من و موفرفری جان , جا موندی?

نونت کمه?

 ابت کمه?

از پرواز زیاد خسته نشدی?

بسه از بس پریدی و اما به اخر قصه نرسیدی

:))))

مگر کار و زندگی نداری?

برو دنبال جفت خودت و لونه خودت رو بساز کلاغ جان,  :)

بزار قصه من و مو فرفری هم آغازی داشته باشه.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد