صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام همسر جان :)))

سلام اقای همسری که خانم اش من باشم :)))


سلام اقای همسر من امروز صبح خودم را با غر زدن شروع کردم

چراااااااا?

چون خانم همسایه بالای. خیلی خیلی غر می زنه. 

منو یاد غر زدن های زمان قدیم خودم انداخت.

ای غر زدم ای غر زدم به یاد گذششته 

خیلی خیلی بهم خوش نگذشت :///

حس بدی داره غر زدن.

هرزگاهی که خسته وعصبی ام و به مغزم خطور نمی کنه که چقدر دنیا هیچ و پوچه, غر می زنم. :))))


چند وقت پیش هم از دست تو عصبانی بودم.

چرا نمیای?

چرا اینقدر دیر کردی?

کجا دنبالت بگردم?

اصلا دنبالم گشتی?

اخر سرم عصبانی شدم و دو تا فوش بهت دادم.

خر غنی سازی شده.

خر مهندسی معکوس شده

:)))

بعدش موندم کدوم بیشتر بهت میاد.

نمی دونم خر خالی چه ایرادی داشت که بهت بگم :)

اما خوب ادم باید توی تمام زندگیش ابتکار داشته باشه و اینجوری زندگیش لذت بخش تر می شه.

:))) 

حالا که از لذت زندگی برات گفتم برو لالا کن.

دلم برات تنگ و گشاد می شه مدام ;)))

دوستت دارم عزیز دلم

می بوسمت

:***

شبت بخیر و شهاب بارون 


نظرات 1 + ارسال نظر
fati سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 22:52 http://kardastifati.blogsky.com

آقای همسر درباره متناتون نظر نمیدن؟؟؟؟
خیلی فضولما
منظورم اینه که میاد پیاماتو بخونه؟؟

ااین نامه ها به همسر خیالی که اسمش رو گذاشتم مو فرفری :))
من مجردم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد