صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

انتظار :)))

سلام.موفرفری جان

بیشتر وقتا که میام اینجا و باهات حرف می زنم و بهت می گم سلام عزیزم.

دلم می خواد تو هم باهام حرف بزنی و بگی سلام تبسم.

:)))


نظرات 3 + ارسال نظر
ننن جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 06:27

سلام تبسم نازنینم

سلام نازنین :)))

مَن‌ها جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 02:55 http://manha.blogsky.com/

سلام تبسم

سلام من ها :)))

مریم بانو پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 23:34 http://www.rozhan313.blogfa.com

از کجا میدونی حالا مو فر فریه

بچه که بودم یه عروسک داشتم که فقط کله بود. یعنی تنه این عروسک توسط خواهرم منهدم شده بود. تا اون زمان هیچ ادمی رو با موهای تا این اندازه فر ندیده بودم. و اون عروسک موفرفری به نظرم نمونه یه ادم عجیب بود. چند وقت بعد یه پسری اومد همسایمون شد.
موهای فر داست و درست شبیه عروسک موفرفری بود.
عین عین خودش.
خیلی باهام مهربون بود.
تمام دوران بچگی خیلی دوسش داشتم.
یه روز رفت . اسباب کشی کرد و رفت.
فکر کنم موفرفری ها مهربونترین همسرای دنیا می شند:)))
شاید پسر موفرفری همسایمون الان یه دختر کوچولو یا حتی یه پسر کوچولو داشته باشه.
:))))) حتما تا حالا ازدواج کرده یه چند سالی ازم بزرگتر بود. الان حتما کلی خوشبخته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد