صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیزم :))))

سلام اقای همسر

می دونی الان درست وسط گل فرش نشستم جلوی تلویزیون روشن و دارم برات می نویسم. :))

سرم درد گرفته . 

چقدر اخه صدا, این خواهری منم عاشق فیلم های بزن بزن و جنایی و اکشن و.... :////

فکر کن همسر جان, تلویزون داره صحنه شکنجه نشون میده. خواهرمم چهار چشمی داره نگاه می کنه.

من بخوام بیام برات از زندگی و احساسات و دلتنگی هام بنویسم :)))))))))))))

اونم کجا جلوی تلویزیونی که این صحنه فجیع رو نشون میده و صدای جیغی که از  تلویزیون  به گوش می رسه. 

یعنی یعنی یعنی :////

الان طرف گفت جمجمه اش رو خورد می کنه. :(((

تلویزون منظورمه.

الانم شهر با خاک یکسان شد :)


الان هنرپیشه زن گفت: شما پسرها اینقدر احمقید :)))


به من چیه هنرپیشه خانم این حرف رو زد . من چیکاره ام?

;))))

عجب روز کل و سنبلی شده امروز.

ملت بالای سرمون منظورم همسایه است. دارند نعره می زنند و حرف می زنند. سرم رفت :///


:))))) کلی جمله اکشن شنیدم وای از دست خواهری اخه این فیلما چیه نگاه می کنه.

یه خبر خوب عزیزم, موتور سفینه سالمه :)))

اما اونیکی موتور داره از کار می افته :)))

این وسطم خانم هنرپیشه مجروح شده.


من برم لالا عزیزم

دلم برات یه ریزه شده

نوشتن برام توی این الودگی صوتی سخته :))))

شب خوش :***




نظرات 1 + ارسال نظر
امین جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 10:57

like

ممنون :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد