صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

خوشبختی :))

تا زمانی که می تونم در مورد اینده ام خیال پردازی کنم خوشبختم :))))

نظرات 3 + ارسال نظر
محراب دل(تورج) یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 20:15 http://mehrabdel.blogsky.com/

سلام
بدون تعاریف باید خدمتتون عرض کنم وبلاگت خواندنی در واقع نوشته هات جالبه ...فن نویسنده گی ونگارش را خوب بلدید ،قبلاًهم گفتم می تونستید .نویسنده وطنز نویس ماهری بشید ولی حیف که این استعداد خدادادی به هرز،وراکد می میمونه
من هفته ای یک الی دو بار به وبتون سرمیزنم .متاسفانه هنوز موفق نشدم مطالب وب ادبیات وتاریخی خودم را تکمیل بکنم فک می کنم در حدود 700 تا پست زده بودم .که بالاخره با تلاش فروان موفق شدم در حدود 500 تا از پستهامو مجددآًتکمیل و بازنشر کنم ولی چند روزی کار دارد..مجدداًاز صمیم قلب براتون ارزوی ،سلامتی وموفقیت دارم امیدوارم ان شاءالله موفق ومنصور ومسرور باشید.

سلام
ممنون خیلی خوشحالم کرد نظرتون.
برم فوضولی ببینم وبلاگتون رو
:)) تبسم هستم یک کاوشگر تاریخ

مریم بانو پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 23:35 http://www.rozhan313.blogfa.com

انشاالله آینده ای رویایی و پر از خوشبختی نصیبت بشه

ممنون ممنون ممنون :))))
امیدوارم وجود همسریت مایه ارامشت بشه و بی الایشترین و خالصانه ترین عشقش رو نصیبت کنه.
منظورم همسری در اینده نزدیک و روشنه :)

محراب دل پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 03:12 http://mehrabdel.blogsky.com/

سلام
امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید.گاه گاهی به وبتون سر میزنم .ونوشته هاتونو میخونم، براتون آرزوی خوشبختی می کنم

ممنون که به.وبم توجه می کنید و می خونید نوشته هام رو :))
امیدوارم شما هم خوشبخت و شاد شاد شاد شاد شاد باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد