صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

همینطوری به ذهنم رسید

:)) اگر یک دختر داشتم اسمش رو می ذاشتم لیلی


نظرات 4 + ارسال نظر
مریم بانو شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 20:26 http://www.rozhan313.blogfa.com

کلا بیشتر دختر دوووس میدارم

من یه عالمه دوست دارم دختر داشته باشم.
اما دلم برای پسرا می سوزه گناه دارند. این وسطم یدونه پسر گیرم بیاد خوبه

نازی شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 00:55

تبسم خانوم ۴۰ تا حدیث کسا بخونین یا ۴۰تا سوره ی یس یعنی هر روز یکی تا ۴۰تا بشه (چقد بد توضیح دادم) واقعنی معجزه میکنن معنی هاشون رو هم بخونین خیلی خوبه انشالا زود یه اقای خوب که لیاقتتون رو داشته باشه بیاد،من واسه خودمم دارم میخونما

ممنون عزیزم
:*******

عقاید یک دلقک جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 20:40

چه قشنگ .. من تو بیشتر پستات نظر میزارم سند نمیشه هی کد امنیتیی عوض میشه .. منم مجبورم فقط خواننده باشم!

:)) منم همین مشکل رو توی نظر گذاشتن دارم.
ممنون عزیزم :***

مریم بانو جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 20:10 http://www.rozhan313.blogfa.com

من اسم بچه هام رو انتخاب کردم
دختر:جانان،ثریا،نیکی
پسر:امیر شاهان

بس که آینده نگرم

دختر: شادی, تبسم, قاصدک, ساحل, لیلی
پسر: سهراب
:))) اسم پسرونه سخت پیدا میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد