صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

من و ادامه زندگی :))))

زندگی ساده تر بود اگر کم سن تر از حالام بودم.

هر کسی سر راهم قرار می گیره قشنگ دو سالی حداقل ازم کوچکتره :)))

سن که برام معیار مهمی هست رو دارم نادیده می گرم.

طرف مثل من سی رو رد کرده . می دونه چی می خواد یا نمی خواد. 

معیار دیگه ام خانواده طرف هست

و فرهنگی که داره

اما حوادث این چند وقته بهمون نشان داد به خیلی معیارهام دیگه پایبند نیستم. :)))

از طرفی نمی خوام اینقدر به ازدواج فکر کنم که جای خالیش برام بشه یه حفره سیاه تنهایی که سعی دارم با هر ادمی پرش کنم.

از طرفی هم نمی خوام اصلا بهش فکر نکنم و بی اهمیت باشم تا سن ام بگذره.

کاش مراکزی برای همسر یابی در ایران بود. مثل کشور کره می رفتی سرقرار یا می شد یا نمی شد.

یه مراکزی هم هست اما اینقدر فوضولی زندگی ملت رو علنا می کنند ادم پشیمون میشه فرم پر کنه.

به اعتقادات ادم در حد بی نهایت کار دارند. 



نظرات 4 + ارسال نظر
معرفی کتاب جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 21:24 http://ostorlabasrar.blogsky.com/

ان شا لله خداوند در کارتان گشایش ایجاد کند
دلیل اینکه چرا زودتر ازدواج نکردید را نمیدانم ولی مطمئنا موانعی بود ..ابتدا همان موانع را کنار بگذارید.
معیار های اصلی را نادیده نگیرید ولی از معیارهای فرعی میتوان کوتاه امد مثلا قیافه ، سن، تحصیلا، وضع مالی و..
سایت همسر یابی تبیان بسیار مناسب است (و شرعی و قانونی)
البته بهتر از ان رجوع شما به واسطه های مومن و مورد اعتماد است .هیچ اشکالی هم ندارد شما فردی را در نظر بگیرید و به نوعی به گوشش برسانید .

ممنون بابت اطلاعاتی که دادین
:))

مریم بانو جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 17:15 http://www.rozhan313.blogfa.com

سلام...
زیاد بهش فکر نکن ، خودش پیش میاد ،تو خانواده ما دخترا بین 30 تا 35 تازه ازدواج میکنن و پسرام از 35 تا 40 سالگی
منم دقیقا مثل تو سن برام مهمه

سن ازدواج توی خانواده ما هم بالاست.
اما من هیچ خواستگاری ندارم.
این مظطربم بیشتر می کنه. :)

رها جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 17:04

من چند نفرو میشناسم که از طریق همین مراکز باهم آشنا شدن و الان زندگی خوبی دارن
جای خوب تک و توک هست
برو دنبالش

فکر کنم اخر سر مجبورم همینکار رو انجام بدم.
فقط می دونم از یه جای باید شروع کرد.
از کجا? نمی دونم.
:)))

ح مثل حسرت جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 16:20 http://rozanee. blogsky.com

با احساست کاملا موافقم . منم حال تو رو دارم

منم حس خوبی ندارم.
:) امیدوارم زود زود مرد دلخواهت رو پیدا کنی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد