صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

انگار دارم توی سکوت می نویسم.

چقدر این بلاگ اسکای خلوته. 

نه خانی میره, نه خانی می اد. 

عجبا

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 23:29 /http://www.elham12334.blogsky.com

خیلی جالبه
یه سری حرفات دقیقا حرف منم هست
منم دلم می خواد ازدواج کنم، بچه دار بشم
عاشق بشم
ولی نمی دونم واقعا راهش چیه
من سعی می کنم با بقیه ارتباط برقرار کنم ولی انگار اونا منو نمی بینن
کلا اینقدر که برا دخترا جذابم برا پسرا جذاب نیستم

ببین یه دختره بود. یه وبلاگ داشت در مورد خواستکاراش سنش هم بالا بود. عین من
البته من تا الان خواستگار نداشتم. :))))
بعد این توی 33 سالگی ازدواج کرد.
اولا باید خواستت رو بیان کنی.
مم تا الان بیان نکرده بودم. بعد باید دنبال دلیل باشی.
راسی این خانم از طریق دوستش با یک اقای اشنا شد و ازدواج کرد.
بهترین راه همینه که کسی معرفت بشه.
خوب این از این.
منم کسی رو ندارم معرفم شه. البته دوستم سعی کرد اما نتیجه ای نداشت.
یعنی گفت این پسره هست. ببین می تونی نظرش جلب کنی.

ببین ادمای موفق چیکار می کنند. شاید خودخواهتر. مغرورتر از ادمای مثل من هستند.
فقط نباید ناامید شی :***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد